Avatar billede 1966 Nybegynder
19. september 2011 - 21:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

acer one

håber i kan hjælpe . jeg kan ikke starte min lille pc der kommer et blåt felt fram når jeg starter den hvor der står Harddisk security og primary master toshiba MK1652gSX lock hvad går jeg
Avatar billede showsource Seniormester
19. september 2011 - 22:10 #1
Du trykker enter og skriver det password som du har angivet ?

Men, ja undskyld, det lyder nu som om det ikke er din comp ?
Avatar billede 1966 Nybegynder
19. september 2011 - 22:23 #2
jo jo det er min og når jeg har skreven password kan jeg hurtig trykke f2 og så skal jeg skrive pasword igen og så kommer jeg ind i noget informa der er blå og lyseblå
Avatar billede 1966 Nybegynder
19. september 2011 - 22:55 #3
det er windows xp