Avatar billede bb1969 Nybegynder
15. september 2011 - 13:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mapper forsvinder på skrivebordet

Hej.
Jeg har lige installeret command & conquer 4 og nu kan jeg ikke åbne "denne computer" og få adgang til mine drev, jeg kan se at når jeg klikker på mappen forsvinder den ud af skrivebordet i højre side, jeg kan se mappen i proceslinien men kan ikke få den frem.
Jeg bruger windows 7.
Mvh
Brian
15. september 2011 - 13:33 #1
Hvad med ->

WindowsTasten + E
Avatar billede Blandy Praktikant
15. september 2011 - 14:28 #2
Det lyder til at du har udvidet dit skrivebord til en ekstra skærm. Tryk windowstasten+p og vælg "kun computeren"

Så har du kun din primære skærm.
Avatar billede jokkejensen Novice
15. september 2011 - 14:35 #3
marker vinduet nede i processlinien, tryk alt+space efterfulgt af m - så kan du trække det tilbage med piltasterne.

/J
Avatar billede jokkejensen Novice
15. september 2011 - 14:36 #4
#2 -> tak den genvej har jeg manglet :)
Avatar billede bb1969 Nybegynder
15. september 2011 - 22:39 #5
tusind tak for jeres svar, jeg prøvede windowstasten+E men det hjalp ikke, så prøvede jeg, før jeg læste jer andres svar, at ændre skærmopløsningen 1280*1024 til en lavere opløsning og skiftede tilbage igen til høj opløsning og det hjalp, nu kan jeg bruge mine mapper igen.
( hmm, hvad så med point ? )
Avatar billede jokkejensen Novice
16. september 2011 - 09:26 #6
drop et svar selv, og accepter det.

Vh
Avatar billede bb1969 Nybegynder
30. september 2011 - 09:20 #7
Tak igen :)