Avatar billede sieljacks1 Nybegynder
15. september 2011 - 09:37 Der er 10 kommentarer

USB-mus kommer ikke frem.

Jeg har købt en trådløs mus og tastatur, som har en fælles sender. Når jeg sætter USB-senderen i computeren sker der absolut intet. Den  brokker sig ikke engang over at enheden ikke blev genkendt. Der sker  ganske enkelt bare ingenting? Har installeret en driver fra www.trust.com men det hjælper ikke. Har afprøvet det i en anden computer, og der virkede det upåklageligt.

Mvh Peter
15. september 2011 - 09:52 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Bærbar / Stationær ?
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. september 2011 - 09:52 #2
Citat fra  en anden tråd men evig aktuel!
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Så ser vi videre derfra? Det er lidt nemmere da vi så kan lede dig til den rigtige løsning.
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. september 2011 - 09:53 #3
For sent
Avatar billede sieljacks1 Nybegynder
15. september 2011 - 10:02 #4
Windows 7. ASUS ul30a bærbar ;)
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. september 2011 - 10:28 #5
Du skal gå i enhedshåndteringen og se efter at der ikke er nogle gule anmærkninger. Win 7 skal ikke bruge drivere! så der må være nogle knapper under tastatur og mus der kan trykkes så der oprettes dialog mellem enhederne.
Avatar billede sieljacks1 Nybegynder
15. september 2011 - 10:37 #6
Der er ingen gule anmærkninger, og heller ingen knapper der kan trykkes på. Da jeg satte det til en anden computer, forbandt de automatisk...
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. september 2011 - 11:02 #7
Ok prøv i bios at sætte alle USB muligheder til enabled legasy USB O.S.V.
Avatar billede sieljacks1 Nybegynder
15. september 2011 - 11:16 #8
poko1 - aner ikke hvad det er?
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. september 2011 - 11:41 #9
Er det BIOs du ikke ved hvad er? når du tænder din PC. viser den en opstart hvor der står tryk ??? for at gå til Bios Detn kan være lidt forskelligt Hos mig er det F2 så kommer der en boks frem med piletasterne kan du trykke dig frem til de forskellige indstillinger prøv først at gå til den sidste post og se om du kan sætte til optimal settings eller noget i den stil flyt med piletast ned til mulighed og tryk ok og bekræft tryk på F10 tryk ok.
Avatar billede sieljacks1 Nybegynder
15. september 2011 - 15:10 #10
Der er ikke noget i den stil. Der er noget der hedder usb legacy support som er enabled...