Avatar billede TristanUF Nybegynder
12. september 2011 - 11:14 Der er 4 kommentarer

Nyt regnskab

Hej

Jeg har købt en licent til vores C5 der giver mulighed for at oprette så mange regnskaber som man lyster på den samme C5. Jeg skal oprettet min nyopstartede virksomhed!! Men hvordan kommer man i gang?

Mvh
Karen
Avatar billede tiger_dk Mester
12. september 2011 - 11:42 #1
C5 forklar ?

Hvilket styresystem !
Avatar billede arne_v Ekspert
12. september 2011 - 15:07 #2
Avatar billede TristanUF Nybegynder
12. september 2011 - 16:36 #3
Hej igen

Det er en version 4.0, men jeg tror faktisk jeg har fundet ud af det - kiggede i nogle manualer jeg havde liggende. Nu kan jeg bare ikke få lov til at komme igang, da jeg ikke kan læse den købte licent ind, den bliver ved med at melde følgende fejl: Der er ikke koder til labelfilen. Programmet kan fortsætte, men vil køre med nedsat hastighed, til de krævede koder er indlagt.

Øv, hvad er nu det for noget?

Mvh
Karen
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. september 2011 - 18:43 #4
Hvis du opretter i en bedre kategori kan det være du får mere hjælp.
Denne er jo kun til Eksperten.dk ....