07. september 2011 - 07:50 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Ctrl + klik til at følge et link ...

Har mulighed for at bruge Ctrl + klik til at følge et link ...
I Word og Mail
Men får en meddelse om at jeg skal kontakte Administrator ???
Hvor slår jeg dette fra så jeg kan følge linket??
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2011 - 08:08 #1
ved ikke om jeg kender løsningen men det er alt for få oplysninger
styresystem 32 bit eller 64 bit og sprog

du skal sikkert slå UAC fra

http://www.alt-til-windows.dk/?Tips/SlaaUACFra/331

http://www.windows7guide.dk/tips-a-tricks/41-tips-a-tricks/168-sadan-deaktiveres-uac-i-windows-7

som du ser er det kun gætteri og der er faktisk svært
m.v.h
07. september 2011 - 08:10 #2
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Hvilken Browser ? / Version ?

---
07. september 2011 - 08:11 #3
---

Har du - måske uden du har bemærket det - instaleret en 'alternativ' browser (Internet viser) i stedet for IE (InternetExplorer) ?

IE - Funktioner - Internetindstillinger - Programmer - Standard Webbrowser - [Benyt som Standard] ...

http://windows.microsoft.com/en-GB/windows7/Change-your-default-web-browser

---

Prøv at køre FIXIT
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;823301

---
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. september 2011 - 08:19 #4
Fixit til lidt af hvert.
http://support.microsoft.com/fixit/
07. september 2011 - 08:19 #5
32 bit vista
07. september 2011 - 08:36 #6
Kan det ikke klares i brugerkontostyring+
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. september 2011 - 08:42 #7
Er det denne melding du får?
Handlingen er blevet annulleret pga begrænsninger på computeren.
Kontakt systemadministrator..
Så er det denne fra #3 http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;823301
07. september 2011 - 09:01 #8
Poko1 jeg prøver dit foreslag i aften når jeg kommer hjem
Beskrivelsen er nøjagtig det jeg får på skærmen.
Hav en god dag.
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. september 2011 - 09:06 #9
Hvis du absolut selv vil?
handling blev afbrud pga begrænsninger på computer
Dette er et kendt problem især hvis du bruger Crome eller Firefox.
Du kan løse problemet, ved at rette lidt i registrerings databasen i følgende.
- Start, Win+R, Skriv REGEDIT i bokens og klik OK.
- Find frem til HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.html
- Dobbelt klik på .html key and select Modify...
- Skift værdigen for (Standard) ved at dobbelt-klikke på den og værdien fra "ChromeHTML"/"FireFoxHTML" til "htmlfile"
- Find også frem til HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.shtml
- Skift værdien til det samme "htmlfile"
16. september 2011 - 15:56 #10
Fix it, ingen løsning

poko1?

Hvis jeg laver indstillinger her kan jeg så overføre reg. fil til den anden comp.
Export fra reg. data og dobbeltklik for at tilføje?
14. oktober 2011 - 09:52 #11
Poit til Poko
Undskyld ventetid, havde glemt spørgsmålet.
god weekend
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. oktober 2011 - 10:12 #12
:-)
14. oktober 2011 - 12:52 #13
God weekend
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. oktober 2011 - 13:02 #14
Dito :-)
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2011 - 15:23 #15
troede ikke poko samlede på point -- hmm...
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. oktober 2011 - 15:29 #16
treatmenice
Du må så sandelig gerne få dem hvis du føler at du er blevet snydt.
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2011 - 07:44 #17
hvad er det jeg skriver

det er pudsigt det danske sprog

tror du det sidste år har skrevet -- jeg samler ikke på point
længere er den ikke

hvordan kommer du på den tanke at jeg skulle være blevet snydt
hvis det havde været tilfældet havde jeg skrevet det men det står der IKKE vel