Avatar billede Slettet bruger
03. september 2011 - 15:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan man købe ATI Radeon HD 4850?

Hej med jer.
Jeg står og mangler en ca. pris på dette kort, da jeg har et til at ligge, som jeg skal bruge en nypris på. :-)

hvis der er nogen der kan komme med et link, ville det bare være super!

Mvh. Jesper Kviesgaard
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2011 - 15:52 #2
Jeg takker!
Men den ligner ikke helt den jeg har liggende...
Se evt. dette billede fra Google, det kan være jeg er fejl på den, og det ikke er HD 4850?

http://www.hothardware.com/newsimages/Item7111/ati_radeon_hd_4850.jpg

Mvh.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. september 2011 - 16:01 #3
Er der ikke nogen klistermærker med et nummer på el. andet der kan identificere kortet?
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2011 - 17:54 #4
Nej de mangler bagpå..De må være revet af af en eller anden mærkelig årsag.

Du har ingen anelse om hvorvidt det er den ene eller anden model?
Avatar billede Sensity Nybegynder
03. september 2011 - 18:19 #5
Så vidt jeg kan se er det 4850, men evt prøv at plug det til din pc og se?
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2011 - 22:54 #6
Jeg har ikke en stationær som den passer i mere, og ellers har jeg bærbar..

Kan godt være jeg spørger dumt, men man kan vel ikke slutte den til en bærbar på en eller anden måde?
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. september 2011 - 16:15 #7
Nej desværre.
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2011 - 17:31 #8
Helt i orden John.

Jeg har kigget lidt i en gamle stationær, som jeg har til at stå.
Der passer den faktisk i, men stikket/indgangen vender modsat den måde kortet er lavet på?
Udgangen af kortet vender mod højre, og udgangen på kabinettet vender mod venstre? Så kortet skal i princippet vende på hovedet for at passe ind i indgangen på bundkortet..

Er det bare fordi den er "så gammel" min stationær som jeg har derhjemme, eller hvordan?

Det er en HP med XP Proffesional. Mener den er købt i 2004 - 2005.
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2011 - 01:03 #9
...