Avatar billede xpresand Nybegynder
03. september 2011 - 13:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Valgblik.dk - få et overblik

Hej alle eksperter

Jeg har lige oprettet hjemmesiden valgblik.dk da jeg synes at valgkampen til tider kan være forvirrende, og svært at følge med i især hvis man også skal passe studie, familie og arbejde.

Jeg kunne godt tænke mig at hører hvad I kunne tænke jer af indhold og forbedringer på sitet.

Tak på forhånd.
www.valgblik.dk
Avatar billede dumle29 Nybegynder
03. september 2011 - 13:19 #1
måske du skulle holde den upartisk?

prøv lige selv at læse den historie om Søren Espersen.
bring begge sider, ikke kun din.
Avatar billede xpresand Nybegynder
03. september 2011 - 13:24 #2
dumle29, jeg prøver skam også at være upartisk. Har skrevet den på den måde, for at fange læseren, men kan godt følge dig. Kigger på det :)
Avatar billede dumle29 Nybegynder
03. september 2011 - 13:26 #3
ved godt det er svært, men det er også vigtig :) Det stiller jo bare Søren Espersen i et dårligt lys, før læseren endnu har læst det.
Avatar billede Blueeyez Mester
03. september 2011 - 13:36 #4
Eneste jeg synes rigtigt om er sidens udseende, men det med at smide folk til andre sider når vi vil læse om noget er ret træls.. Hvis du vil give oberblik hvilket du skriver og domain hentyder lidt til så skal det gøres ret nemt og kort og med de rette fakta..
Avatar billede xpresand Nybegynder
03. september 2011 - 13:47 #5
Dumle29 - så er den ændret, er det bedre?

Blueeyez det er også hensigten. Dog vil jeg ikke skrive hele artikler om det ene og det andet da det bare vil ligne andre artikler, men i stedet linke til de vigtigste emner.

Siden "partierne" som er igang med at blive lavet, vil indholde fakta, meninger osv. Så at man kan skabe sig et overblik over hvad et parti mener. Er det noget alla det du tænker på?
Avatar billede Blueeyez Mester
03. september 2011 - 14:17 #6
Ja lidt, jeg har netop kontaktet et parti her til morgen for at få dem til og oprette en side, hvor de skriver deres meninger og hvad de vil ændre og hvad de har ændret, men skam os gøre så det er muligt for os borgere at kommentere det :)

Politikken er i landet er ret umoderne efter min mening og det kunne blive bedre hvis folk faktisk kunne fortælle politkerne om deres holdninger, meninger og argumentere for det, jeg ved godt man kan skrive til dem via facebook, men jeg synes det er en lidt billig måde for politikkerne...
Avatar billede xpresand Nybegynder
19. september 2011 - 13:53 #7
Tak for tilbagemeldingerne. Lukker tråden.