Avatar billede oxholm Novice
01. september 2011 - 00:41 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Win7 - kontrolpanel åbner ikke.

Jeg har netop installeret Windows 7 home premium på en nybygget computer. Alt fungerer tilfredsstillende bortset fra kontrolpanelet, hver gang jeg forsøger at åbne kontrolpanelet får jeg følgende besked: Stifinder hold op med at fungerer, Stifinder genstarter, så lukker kontrolpanelet og jeg ender tilbage på skrivebordet.
Microsoft havde ikke en forklaring på problemet - i dag.
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2011 - 01:08 #1
Prøv lige at gør dette:
Åben CMD.
Skriv: "control.exe" (Uden anførselstegn)

Virker det?
01. september 2011 - 06:42 #2
... har du iøvrigt FULD WindowsUpdatee ? Incl SP1 til WIN7 ?
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2011 - 07:36 #3
nero burning havde for få år siden en version der lavede den fejl

har du nero burning inde på pc så afinstaler det
01. september 2011 - 08:50 #4
Ref #3: Som man så skal gøre via "Kontrolpanel" "Programmer og funktioner" ... som brugeren ikke kan komme ind på *S* ...

Derfor kan bruges www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html istedet...
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2011 - 09:24 #5
man fjerner den så i fejlsikret tilstand
Avatar billede oxholm Novice
01. september 2011 - 12:58 #6
Zonax
Tak for dit forslag, men desværre er resultatet det samme, kontrolpanelet åbner, men samtidig åbner en boks, der siger at stifinder er holdt op med at virke, hvorefter jeg ryger tilbage til skrivebordet.
Prøver nogle af de andre forslag jeg har fået.
Avatar billede oxholm Novice
01. september 2011 - 14:19 #7
tretmenice

Det var løsningen, tak for det. Du har fortjent dine 30 point.
Hilsen Oxholm
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2011 - 14:42 #8
hvorfor tog du dem så selv
Avatar billede oxholm Novice
01. september 2011 - 19:01 #9
Det var en fejl. Skal jeg stille spørgsmålet igen for at rette det?
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2011 - 22:16 #10
Var det nero som ikke virkede?

Ja, du bliver højest sandsynligt nødt til at stille spørgsmålet igen og få treatmenice til at ligge et svar.
Avatar billede oxholm Novice
02. september 2011 - 00:11 #11
treatmenice

Tak for Nero løsningen 30 point til dig.
Avatar billede vejmand Juniormester
02. september 2011 - 01:27 #12
Avatar billede oxholm Novice
12. september 2011 - 12:51 #13
Tretminecie

Undskyld fejl og lang svartid. Din løsning klarede problemet.
Avatar billede vejmand Juniormester
12. september 2011 - 13:08 #14
oxholm >> Ja, og derfor skal du acceptere svaret i det andet spørgsmål.  :-)
http://www.eksperten.dk/spm/946332
Avatar billede oxholm Novice
12. september 2011 - 16:00 #15
Tretminecie
Tak for løsningen.
Oxholm
Avatar billede vejmand Juniormester
12. september 2011 - 16:26 #16
oxholm >> Hvorfor bliver du ved med at skrive her?????

Det er stadig i det andet spørgsmål du skal acceptere svaret fra treatmenice:
http://www.eksperten.dk/spm/946332
Avatar billede oxholm Novice
16. september 2011 - 01:21 #17
Dit svar er accepteret
Avatar billede vejmand Juniormester
16. september 2011 - 02:07 #18
oxholm >> Tar du pis på mig, eller hvad????????

Du skal ikke acceptere noget svar fra mig, da jeg ikke har lagt noget svar......

Det er stadig i det andet spørgsmål du skal acceptere svaret fra treatmenice: http://www.eksperten.dk/spm/946332

Hvorfor gør du ikke bare det?????????