Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
27. august 2011 - 17:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opdatering af indlæg på start siden

Er det muligt at gøre sådan at tråde som der er blevet i for nyligt bliver bumpet op på forsiden?

Fordi i nogle tråde kommer der ikke brugbart svar og da tråden ikke længere vises på startsiden glemmer folk den.
27. august 2011 - 17:55 #1
Hmmm... så vil der bare blive en tendens til at en stor del af indlæg bliver en "Bump", bare for at få den op på listen...

Hellere at der kunne være en slags sorteringsmulighed
www.eksperten.dk/spm/945803 - punkt 4
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. august 2011 - 18:31 #2
ja lad os slippe for at folk poster "bump" i deres egne spørgsmål blot for at få den frem på listen...

Enig mht. sortering.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
29. august 2011 - 21:34 #3
Lukket.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
29. august 2011 - 21:34 #4
Lukket.