Avatar billede PeaceDealer Nybegynder
26. august 2011 - 00:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

[CSS] Layout går i kluder når browser window ikke er maximeret?

Hej

Jeg har lavet et lille layout som mig og nogle venner skal bruge til at lægge nogle video'er ud på.

Problemet er bare at af en eller anden grund sker der noget med layoutet når browser vinduet ikke er maximeret, og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at fixe det!

Link til online demo:
http://danishgamingculture.co.cc/beta/
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
26. august 2011 - 07:58 #1
Billedet med manden på computeren er absolute eller relative position ikke? :)

Jeg ville nok lave en div med det billede i og floate det så det passede.
Avatar billede ggxdg Nybegynder
26. august 2011 - 08:53 #2
» Forside » Spørgsmål og Svar » Programmering » (D)HTML » CSS

:)
Avatar billede kasbas91 Nybegynder
26. august 2011 - 09:08 #3
Hvis du vil have din wrapper til at køre ovenpå manden:

#wrapper {
    margin: auto;
    position: relative;
    width: 700px;
}

Kan dette måske virke..
Avatar billede PeaceDealer Nybegynder
26. august 2011 - 11:22 #4
Tak...

Lille, god idé, men jeg tror jeg bare tager kasbas'es forslag, så hvis du lige kunne skrive et svar kas :D
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
27. august 2011 - 09:11 #5
det var ikke mig du ville have svar fra vel? :) Skal lige være sikker ;)
Avatar billede PeaceDealer Nybegynder
27. august 2011 - 13:14 #6
Nej, dit forslag virkede ikke så godt som kasbas's...
Avatar billede kasbas91 Nybegynder
11. september 2011 - 19:48 #7
svar