Avatar billede -Zo1D- Nybegynder
23. august 2011 - 22:37 Der er 8 kommentarer

Fast ip

Efter at have prøvet at lave en fast ip adresse så kan jeg slet ikke komme på nettet..

Har brugt denne side fra telenor, hvor de step by step fortæller hvordan det skal gøres

http://www.telenor.dk/privat/kundeservice/kundeservice/bredbaand/opsaetning/router/prestige-660h-61/aabn_porte_i_din_router/tabs/opret_fast_ip_adresse/opret_fast_ip_adresse_windows_vista.aspx

Men efter at jeg har gjort det, så siger det bare "unidentified network" og internettet virker ikke.

Skal siges at jeg har windows 7 men de har ingen guide dertil så valgte guiden til vista.

What to do?

Ved en "diagnose" af netværket siger den.. DHCP is not enabled for "Local Area Connection" Og ved at sætte computeren til at fixe det vælger den bare at lave min ip automatisk igen, og det hjælper jo ikke..
Avatar billede Blueeyez Mester
23. august 2011 - 22:39 #1
Det der er lokal ip og DNS, du kan give din pc fast lokal ip i din router i stedet.
Avatar billede -Zo1D- Nybegynder
23. august 2011 - 22:48 #2
Well det skal bruges til seed, og fik at vide det var derinde det foregik?
Avatar billede Blueeyez Mester
23. august 2011 - 22:55 #3
Den er delvis rigtig, men delvis os forkert, nu hvor du skriver seed så kan jeg høre det muligvis har noget med at blive connectable at gøre, hvor jeg må skrive at du skal kontakte dem på siden du er på.. og at jeg ikke hjælper med at lære folk op på følgende område af juridiske/etiske årsager.
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2011 - 07:33 #4
du kunne jo bare bruge google ip adresse

du flytter i nederste felt prik til
use the following dens server adresses

her skal stå
8.8.8.8 i hvert felt
i næste linie skal der stå
8.8.4.4
nu bruger du google som jeg bruger

http://www.telenor.dk/privat/kundeservice/kundeservice/bredbaand/opsaetning/router/prestige-660h-61/aabn_porte_i_din_router/tabs/opret_fast_ip_adresse/opret_fast_ip_adresse_windows_vista.aspx

sådan her

http://www.imgplace.com/viewimg202/623/73ipadresser.jpg
m.v.h
Avatar billede -Zo1D- Nybegynder
24. august 2011 - 16:01 #5
måske virker mit internet stadig efter det, men har ingen effekt
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2011 - 16:34 #6
måske virker mit internet stadig efter det, men har ingen effekt

hvad er det der står
virker dit internet eller gør det ikke
Avatar billede -Zo1D- Nybegynder
29. august 2011 - 19:00 #7
jaja mit net virker skam fint når jeg gør hvad du postede.. men som sagt, det har ingen effekt
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2011 - 07:30 #8
se lige din link #7 igen

hvad mener du med det

dit oprigtige spørgsmål gik jo på du ikke kunne komme på nettet
så skriv lige havd du mener tydeligt

første linie i dit spørgsmål

"Fast ip
Efter at have prøvet at lave en fast ip adresse så kan jeg slet ikke komme på nettet..

"