Avatar billede eliot Juniormester
21. august 2011 - 20:46 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

MS Powerpoint starter selv op når jeg tænder komputeren

Windows XP med S-pack 3

Hver gang jeg starter PC'en starter PowerPoint 2003 selv op, men med en fejl hvorefter man kan vælge at starte den i fejlsikret tilstand eller normal. Jeg har reinstalleret XP men uden resultat.

Der står ikke noget i "start" listen, men det må jo stå et eller andet sted at den skal starte PPT?
21. august 2011 - 20:49 #1
...Jeg har reinstalleret XP men uden resultat... - så burde der da ikke være 'rester' efter sådan en 'fejl' ???

Bruger du et special tastatur med diverse HOT keys ?

---

http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/ (Specielt punktet [Register]...)

http://www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/

CCleaner - værktøjer - opstart - ... (Kig der!!!)
Avatar billede agf2413 Nybegynder
21. august 2011 - 20:51 #2
For at bestemme hvilke programmer der starter op med computeren skal du:

windows tasten+r (så åbner du "kør")
Indtast: msconfig
tryk på fanen "start"
og der kan du sætte hak ud fra dem der skal starte op når du starte din pc. Find PowerPoint og sørg for der ikke er hak ud fra det.
Det burde gøre så det ikke starter op sammen med computeren.
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. august 2011 - 21:37 #3
Hvornår finder Eksperten ud af at det kun er spørgeren der kan udløse svarmuligheden? eller instruerer nyankomne i brugen?
agf2413 Du burde se hvad andre foreslår inden du kommer med en tilsvarende.Svar (til løsninger og pointgivning)
Avatar billede agf2413 Nybegynder
21. august 2011 - 22:29 #4
1. okay det vidste jeg ikke, som du nok kan se er jeg ny her, så ved ikke helt hvordan det fungere. Beklager.

2. inden du beskylder mig for at kopire et svar os.v så prøv lige at se på tiden.
Første svar: 20:49:02
Mit svar: 20:51:30

Det er 2min, altså den tid det tog mig at skrive mit indlæg (jeg jeg skriver langsomt da jeg tester det jeg skriver samtidig.) så da jeg skrev var der ikke noget svar!

Beklager dog at jeg har postet det som svar, da det åbenbart ikke er sådan man gør.

Håber du finder ud af det eliot, og beklager det her off-topic indlæg.
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. august 2011 - 22:35 #5
Sorry du har ret men se forsiden på Eksperten lutter gule mærker hvilket kan forlede andre til at tr der ventes på accept og så bliver den rigtige løsning måske sprunget over, :-)
Avatar billede eliot Juniormester
22. august 2011 - 18:21 #6
Okay, så tilbage til spørgeren ;-).

Der står ikke PowerPoint i startliste, ej helle i CCleaner eller msconfig. Jeg har ladet CCleaner rydde op og jeg har kørt fuld scanning, plus bootscan med avast.

Jeg har som sagt reinstalleret XP men med bevarelse af alle indstilleing (repair)

Meget mystisk
Avatar billede eliot Juniormester
22. august 2011 - 18:23 #7
Ikke noget special tastatur, blot et billigt Logitech trådløst
Avatar billede eliot Juniormester
22. august 2011 - 18:48 #8
Jeg kommer i tanke om en ting som måske kan betyde noget for jer.

Jeg har skiftet HD i computerne og har klonet den eksisterende disk med Paragon diskcopy softwaren. Derefter reinstallerede jeg XP fordi den manglede nogle dll filer, husker ikke hvilke. Maskinen kører perfekt bortset fra PPT problemet
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. august 2011 - 19:04 #9
Den ligger vel ikke i mappen i menuen start?
Avatar billede eliot Juniormester
22. august 2011 - 19:28 #10
I administrator delen er startmappen tom i min bruger er der kun en statusmonitor til min Canonprinter i startmappen.
Avatar billede eliot Juniormester
22. august 2011 - 19:39 #11
TASTATUR

Hey jeg står lige og kigger på mit tastatur, der er specialknapper via F-mode som gør at man kan starte alle MS programmer direkte også PPT.. Men der er ikke tastet på F-mode tasten under opstarten?

Karise_Larry tænker du på noget specielt?
22. august 2011 - 20:11 #12
CCleaner - værktøjer - opstart - ... (Kig der!!!)

Den viser flere evt. opstarts elementer end hvad der evt. kan ses i [StartUp] mappen eller via MSConfig...

---

Hvis muligt - bare et 'øjeblik' - prøv at starte op med et alm. tastatur!!!
Avatar billede eliot Juniormester
22. august 2011 - 20:28 #13
Ccleaner er prøvet, der står ikke PPT i startlisten. Jeg prøver med et "normalt" tastatur om lidt.
Avatar billede eliot Juniormester
16. september 2015 - 09:59 #14
Luk