Avatar billede micporn Nybegynder
20. august 2011 - 11:11 Der er 59 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Office Outlook problemer?

JEG FÅR IKKE LOV TIL AT ÅBNE LINKS SOM ER VEDHÆFTET I MAILS
FRA FORSKELLIGE SIDER SÅ SOM JOBINDEX OSV....
Jeg har haft problemet længe men nu vil jeg godt have det løst, så jeg ikke skal videre sende mailen til min hotmail, for så at åbne den vej!

Jeg får hver gang en rubrik midt på skærmen med følgendene...

Microsoft Office Outlook,  står over rubrik

Handlingen er blevet annulleret på grund af begrænsninger på computeren. Kontakt system administrator.

JEG HÅBER AT DER ER EN DER KAN FORTÆLLE OM HVOR JEG KAN ÆNDRE SÅ JEG FÅR ADGANG, FORDI JEG TROR AT DET BARE ER ET FLUEBEN SOM ER FORKERT ELLER NOGET I DEN RETNING!

Med venlig hilsen

Michael Andersen
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. august 2011 - 11:27 #1
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. august 2011 - 11:29 #2
Der er også denne mulighed hvis du får denne besked.
handling blev afbrud pga begrænsninger på computer
Dette er et kendt problem især hvis du bruger Crome eller Firefox.
Du kan løse problemet, ved at rette lidt i registrerings databasen i følgende.
- Start, Win+R, Skriv REGEDIT i bokens og klik OK.
- Find frem til HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.html
- Dobbelt klik på .html key and select Modify...
- Skift værdigen for (Standard) ved at dobbelt-klikke på den og værdien fra "ChromeHTML"/"FireFoxHTML" til "htmlfile"
- Find også frem til HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.shtml
- Skift værdien til det samme "htmlfile"
20. august 2011 - 11:40 #3
Har du - måske uden du har bemærket det - instaleret en 'alternativ' browser (Internet viser) i stedet for IE (InternetExplorer) ?

IE - Funktioner - Internetindstillinger - Programmer - Standard Webbrowser - [Benyt som Standard] ...

http://windows.microsoft.com/en-GB/windows7/Change-your-default-web-browser
Avatar billede micporn Nybegynder
20. august 2011 - 11:55 #4
Hej Poke1.

Mange tak for det hurtige svar, men det ændrede desværre ikke noget med fixit, ellers mange tak!

Mvh
Michael
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. august 2011 - 11:57 #5
Har du også prøvet #2 ? PS du skal ikke selv lægge svar
Avatar billede micporn Nybegynder
20. august 2011 - 11:58 #6
Hej Larry

Du kan meget vel have ret men jeg er desværre ikke nogen computer mand, så det du skriver er desværre ikke godt nok til at jeg kan rette fejlen/forstå hvad du mener SORRY!

Mvh Michael
Avatar billede micporn Nybegynder
20. august 2011 - 12:07 #7
Hej igen Poke1.

Det andet forslag som du kommer med er jeg ikke i stand til at finde ud af, det er simpelthen for indviklet, så hvis du har tid om mulighed for at hjælpe vil det bare være kanon, og jeg vil være yderst taknemlig?

Mvh
Michael
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. august 2011 - 12:16 #8
Vi skal lige først have at vide om du har andreBrowsere? "Crome" "Firefox" eller andre?
Avatar billede micporn Nybegynder
20. august 2011 - 12:16 #9
Hej igen Karise Larry

Jeg har været inde og kigge efter, og der er flueben i at fortæl mig hvis, Internet Explore ikke er standardbrowser og jeg formoder at det er det du spørger om eller hvad?

Mvh
Michael
20. august 2011 - 12:18 #10
IE = Microsoft Internet Explorer
Hvilken version ?

Hvad forstår du ikke med ->
IE - Funktioner - Internetindstillinger - Programmer - Standard Webbrowser - [Benyt som Standard] ... ?

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. august 2011 - 14:08 #11
Under de ting jeg henviste til har du vel ikke haft Outlook og internettet igang imedens? husk at lave en genstart.
Avatar billede micporn Nybegynder
20. august 2011 - 16:31 #12
Hej Poke1.

Jeg vil meget gerne svare dig, men jeg ved det ikke? Windows Vista og så ved jeg ikke meget mere SORRY? men hvis du skriver skal jeg gøre som du beder mig om?
Genstart gjorde den automatisk!

Mvh
Michael
Avatar billede micporn Nybegynder
20. august 2011 - 16:33 #13
Hej igen Poke1

Jeg ved ikke om hvordan, jeg ser om jeg har andre browser på min computer?

Mvh
Michael
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. august 2011 - 17:06 #14
Dette er programmer jeg anbefaler dig at have på din PC:
Hent Ccleaner. http://www.filehippo.com/download_ccleaner
Sådan afinstallerer du et program.  http://gratisupload.dk/vis_billede/64268/
Sådan rydder du op med Ccleaner.
http://gupl.dk/62873/
http://gupl.dk/62874/
Hent også Defraggler.  http://www.piriform.com/defraggler/download
Sådan bruger du Defraggler
http://gupl.dk/62868/
http://gupl.dk/62870/
Tryk på vis i fuld størrelse.
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. august 2011 - 17:08 #15
PS. når du installerer disse programmer bliver du foreslået andre programmer fjern fluebenene.
Avatar billede micporn Nybegynder
20. august 2011 - 17:54 #16
Poke1

Er du sikker på at det har noget at gøre med at jeg ikke kan åbne div links i mails? bare lige så vi forstår hinanden, det er jo det jeg vil have løst?

Mvh Michael
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. august 2011 - 18:03 #17
Ja det plejer at være årsagen det er derfor Microsoft har lavet opskriften i #2 og de link jeg har sendt dig er meget nyttige at have både for at rydde op og holde PCén hurtig:Det det er de programmer der oftest anbefales her på Eksperten.
Avatar billede micporn Nybegynder
20. august 2011 - 18:04 #18
Poke1.

Nu har jeg downloadet Ultra PC Care og jeg skal lige låve for at den finder et hav af junk-fejl, det er da helt utroligt? er det noget som jeg skal tage seriøst fordi jeg har jo div virus/fire-ware beskyttelse?
Er du forøvrigt sikker på at dette vil løse mit problem?

Mvh Michael
Avatar billede micporn Nybegynder
20. august 2011 - 18:12 #19
Smart PC Care vil have at jeg registrerer mig og betaler 200.kr for at rette de fejl som den har fundet er det rigtigt eller hvad skal jeg gøre?

Mvh
Michael
Avatar billede micporn Nybegynder
20. august 2011 - 18:24 #20
Hej Poke1.

Det er ikke fordi jeg vil være mistroisk, men du kan vel nok forstå, at jeg ikke vil betale 400-500.kr for at få nogle programmer ned på min computeren, og når jeg så ikke ved om det vil løse mit problem?

Mvh
Michael
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. august 2011 - 18:35 #21
De løsninger jeg har sendt er fuldstændig gratis!!!
Du bliver bedt om en donation som er frivillig og du kan være sikker på at Smart PC Care finder fejl som ikke eksisterer.
20. august 2011 - 18:38 #22
Hvem / hvor er der nævnt noget om et program ved navn [Smart PC Care] ???
20. august 2011 - 18:38 #23
Igen ->

IE = Microsoft Internet Explorer
Hvilken version ?

Hvad forstår du ikke med ->
IE - Funktioner - Internetindstillinger - Programmer - Standard Webbrowser - [Benyt som Standard] ... ?

---
Avatar billede micporn Nybegynder
20. august 2011 - 21:56 #25
Jeg har downloadet begge to og er igang med at defraggle, og så håber jeg bare at problemet bliver løst?
Jeg kan oplyse dig igen at jeg har Windows Vista!

mvh Michael
20. august 2011 - 22:07 #26
CCleaner + Defragler vil ikke hælpe en 'dyt' på dit oprindelige problem!

Jeg gentager lige #23 og #1 igen!
Avatar billede micporn Nybegynder
21. august 2011 - 00:04 #27
Jeg ved ikke hvad for internet explore jeg har, men har du forstået mit problem rigtigt, fordi jeg har downloadet hvad du bad mig om, og det har ikke ændret noget som helst Desværre!

Når jeg modtager mails i Mocrosoft Office Outlook og der i mailen er nogle links til andre sider, kan jeg ikke åbne dem min computer kommer hver gang og skriver, som tidligere skrevet....

Microsoft Office Outlook,  står over den lille aflange rubrik som kommer frem midt på skærmen!

Handlingen er blevet annulleret på grund af begrænsninger på computeren. Kontakt system administrator.

Mvh Michael

Ps. hvis jeg finder ud af det skal jeg nok komme tilbage med hvad for en udgave af internet eksplore jeg har?
Avatar billede micporn Nybegynder
21. august 2011 - 01:07 #28
Jeg vil meget gerne fortælle om hvad jeg har på computeren, men det kræver, at jeg ved hvordan jeg finder frem til det først, for som jeg har skrevet før, er jeg ikke den store computer nørd desværre, men det ville nok have kunne hjælpe mig i lige nettop i denne situation, men desværre1

JEG HÅBER BARE AT DER ER EN DER KAN HJÆLPE MIG MED AT FÅR DET BRAGT I ORDEN, FORDI DET ER PISSE IRITERENDE AT SKULLE SENDE ALLE MINE MAILS FRA MICROSOFT OFFICE OUTLOOK INDBAKKEN TIL MIN HOTMAIL FOR AT FÅ LOV TIL AT ÅBNE DE LINKS SOM ER I NOGLE AF MINE MAILS BLA.FRA JOBINDEX?

Mvh Michael Window Vista
Avatar billede vejmand Juniormester
21. august 2011 - 03:40 #29
Jeg er rimelig sikker på at løsningen er givet af poko1 i #2
Hvis du ikke selv kan rette i registrerings databasen, vil det nok være en god ide at få en til at hjælpe dig.

Du skal være sikker på du gør det rigtig, ellers kan det gå helt galt. Jeg kan ikke forklare det bedre end det er gjort i #2.
21. august 2011 - 08:38 #30
Igen Igen Igen -> Hvad forstå du ikke ved ->

IE = Microsoft Internet Explorer
Hvilken version ?

Hvad forstår du ikke med ->
IE - Funktioner - Internetindstillinger - Programmer - Standard Webbrowser - [Benyt som Standard] ... ?

Du har slet ikke kommenteret det ???
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. august 2011 - 09:10 #31
Her kan du se hvilken Browser du har!
http://gratisupload.dk/vis_billede/64291/
Og her kan du nulstille.
http://gratisupload.dk/vis_billede/64292/
Og som vejmand Skriver vil det nok være en god ide at få en til at hjælpe dig.
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. august 2011 - 09:24 #32
Grunden til de download jeg bad dig om at udføre var 1. for at du på en nem måde kunne komme ind i Ccleaner og der fjerne unødvendige programmer. 2.og for at du kunne optimere og holde en rimelig hurtig PC.
Avatar billede micporn Nybegynder
21. august 2011 - 10:49 #33
Undskyld det sene svar men jeg har prøvet selv at løse problemet hele natten, men uden held desværre!

Internet Explorer 8
og jeg har windows vista
og der er ikke noget som jeg ikke forstår, men det ser ud som om det står rigtigt, som jeg også har skrevet i #9 =

Jeg har været inde og kigge efter, og der er flueben i at fortæl mig hvis, Internet Explore ikke er standardbrowser og jeg formoder at det er det du spørger om eller hvad

Jeg tror godt jeg kan gøre som # 2 men jeg forstår ikke

Start, Win+R,??????

Mvh Michael
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. august 2011 - 11:41 #34
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. august 2011 - 12:24 #35
Avatar billede micporn Nybegynder
21. august 2011 - 17:43 #36
poko1 Ja jeg er opdateret!

Mvh Michael
Avatar billede micporn Nybegynder
21. august 2011 - 17:48 #37
Hvad betyder = Start, Win+R

Mvh
Michael
Avatar billede vejmand Juniormester
21. august 2011 - 17:48 #38
Har du lavet ændringen i registrerings databasen?
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. august 2011 - 17:54 #39
betyder = Start, Win+R

vil det sige at du ikke kigger på de billeder jeg uploaderHvad

http://gratisupload.dk/vis_billede/64293/
Avatar billede vejmand Juniormester
21. august 2011 - 17:56 #40
Avatar billede micporn Nybegynder
21. august 2011 - 18:02 #41
Det ville bare gøre mig ekstrem glad, hvis der er en der har forstand på hvordan jeg løser mit problem og vil give sig tid til at hjælpe mig?

Jeg har fået hjælp i #2 men jeg forstår ikke start,Win+R og har ikke hørt fra nogen om hvad det betyder?

Mvh Michael
Tlf.32584921
Jeg kan godt ringe hvis der skulle være en som syntes at det måske kunne være en ide at gør det via telefon og direkte?
Avatar billede vejmand Juniormester
21. august 2011 - 18:05 #42
Jeg har lige uploadet en lille film, som viser dig hvordan du gør????
Avatar billede vejmand Juniormester
21. august 2011 - 18:07 #43
Når du trykker "Win" knappen samtidig med "R" tasten, kommer "Kør" frem, ellers gør som jeg viser dig i den lille film.....
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. august 2011 - 18:08 #44
Jeg forstår ikke noget mere Win er den taste med Microsofts flag
nede i venstre hjørne af tastaturet og R tasten det er også vist
Her! http://gupl.dk/64305/
Avatar billede micporn Nybegynder
21. august 2011 - 19:37 #45
Nu er jeg ved at være der, og jeg kan fortælle at der står følgende under "htmlfile" -
Navn = AB (Standard)
Type = REG_SZ
Data =

Næsten det samme ved shtml, men ved data står der ChromeHTML.-
SKAL DER STÅ ChromeHTML eller skal der ingen ting stå under Data?????????

Undskylde hvis det har taget lidt lang tid for mig at finde ud af hvad i mente, men nu tror jeg at jeg er der og måske tæt på en løsning forhåbenlig?

Mvh
Michael
Avatar billede vejmand Juniormester
21. august 2011 - 19:44 #46
Som der står i løsningen du fik i #2
Der skal stå "htmlfile"
Avatar billede micporn Nybegynder
21. august 2011 - 19:55 #47
og ikke noget andet?
Avatar billede vejmand Juniormester
21. august 2011 - 20:01 #48
Det er altså ved at blive ret underligt, det her?????

Du skal gøre som beskrevet i #2
Det er udført utallige gange før, hvad er problemet i at følge den løsning???

Du siger, du har fundet ind i registrerings databasen, og fundet nøglen. Okay, så ændrer du bare som der står i #2

"ChromeHTML" skal ændres til "htmlfile"
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. august 2011 - 20:06 #49
det er sågar viist som billede i #34 det nederste link.
http://gratisupload.dk/vis_billede/64293/
Avatar billede micporn Nybegynder
21. august 2011 - 20:19 #50
Jeg vil sige af hele mit hjerte RIGTIG MANGE TAK FOR HJÆLPEN mit problem er nu løst, og det er bare kanon med folk der vil hjælpe og så i deres fritid, end nu en gang MANGE TAK FOR HJÆLPEN!

Med venlig hilsen

PS: Hvad er det der står i min rubrik, at jeg har 120 point ude hvordan fjerner jeg det samt et meget gammelt spørgsmål, jeg syntes ikke der er noget der hedder delete spørgsmål?
Avatar billede vejmand Juniormester
21. august 2011 - 20:27 #51
Det er fordi spørgsmålet skal lukkes, det kan du først gøre når vi har lagt et "Svar".
Mit kommer her.  :-)

Her kan du se hvordan du accepterer et svar: http://gratisupload.dk/vis/63579/
Avatar billede micporn Nybegynder
21. august 2011 - 20:32 #52
Hvad så med et gammelt svar fra feb hvordan sletter jeg det?
21. august 2011 - 20:36 #53
Der kan ikke 'slettes' noget som helst her på Eksperten.dk ->
Ref.: www.eksperten.dk/spm/931775
www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
Avatar billede vejmand Juniormester
21. august 2011 - 20:37 #54
Du kan ikke slette, du skal lukke.....
Hvis problemet er løst, ber du hjælperen om at sende et svar, som du efterfølgende accepterer.
Hvis problemet ikke er løst, kan du selv sende et svar, som du efterfølgende accepterer.

http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. august 2011 - 20:41 #55
??? jeg ved jeg får på hatten igen det er jo stilen her på Eksperten gad vide hvad det går efter? Den der først lægger svar eller den der gav løsningen????
Avatar billede vejmand Juniormester
21. august 2011 - 20:55 #56
poko1 >> Jeg ved godt du elsker at provokere omkring point. Du er tidligere flere gange blevet bedt om at sende svar i et spørgsmål, så spørgsmålet kunne lukkes.
Jeg har både sendt kommentarer og personlig besked til dig, uden du reagerer, så det.....
Så jeg sendte et svar, så spørger kunne lukke dette spørgsmål, uden tingene blev mere kompliseret, end de allerede var.

Her er beviset på du tidligere har nægtet at sende svar:
http://www.eksperten.dk/spm/940894
http://www.eksperten.dk/spm/940847

Jeg opretter gerne et spørgsmål med point til dig, men jeg gider ikke hvis du ikke vil sende et svar. Så, skal jeg oprette et spørgsmål med point til dig?

Ellers, stop dine provokationer, please...
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. august 2011 - 21:21 #58
Jeg har altid reageret imod uretfærdighed men der findes jo nogle der ikke her den fornødne evne til at se indad i sig selv og erkende at det er en selv der har startet hetsen og jagten på point.Jeg har vel ikke uden grund været på landsdækkende TV for min hjælpsomhed??
Avatar billede vejmand Juniormester
21. august 2011 - 21:28 #59
Svar nu på spørgsmålet, istedet for det evindelige ævl.
Skal jeg oprette et spørgsmål med point eller ikke?
Avatar billede micporn Nybegynder
23. oktober 2011 - 23:59 #60
Hej Karise Larry.

Jeg har tidligere fået rigtig god hjælp fra dig, fordi min computer ikke kunne åbne link som jeg modtog i mails? jeg har nu prøvet at følge din tidligere adv. men uden held fordi der står ikke HKEY_CURRENT_USER SOFTWARE CLASSES HTML men Opera.HTML og shtml kan jeg slet ikke finde det havde ellers værer dejlig nemt, hvis jeg kunne have ordnet det på samme måde, men de ting står der bare ikke?
Jeg håber meget på din hjælp endnu en gang PLEASE?
jeg installeret det program som du sagde sidst men det har åbentbart ikke kunne forhændre dette, og jeg har lige scannet og ingen Virus!
Hvad kan jeg gøre?
Det er bare sur røv at det åbentbart vender tilbage!

Mvh
Michael Andersen