Avatar billede thomasmyg Nybegynder
18. august 2011 - 14:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IIS og webdav

Jeg har en web server hvor jeg har gjort et test netværksdrev tilgængligt på nettet via port 80. Jeg prøver og får adgang til drevet via en nokia n8 men jeg bliver promptet for brugernavn og password hele tiden. Er et site på IIS ikke understøttet er webdav?
Avatar billede jokkejensen Novice
18. august 2011 - 14:54 #1
jooo, men på IIS sitet, skal du give andre end network_service adgang, opret en bruger på serveren, bruger/1234, giv den rettigheder til websitet, så tror jeg du ryger ind.
Avatar billede jokkejensen Novice
18. august 2011 - 14:55 #2
FYI så stinker webdav. Pas på med lange filnavne, æøå og alt det shit der :)
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
08. september 2011 - 14:06 #3
Så tak for indsatsen så får du pointene, problemet er ikke løst, problemet ligger i nokia N8.