Avatar billede lone_a_p Praktikant
14. august 2011 - 10:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

IKONER - mad - profil

Kære eksperter,

Jeg mangler ikoner. Jeg har forsøgt at finde nogle forskellige steder på nettet, men jeg synes ikke rigtig der er nogle, der ligger inde med kategorien "mad".

Jeg har brug for følgende ikoner:
- madikoner (som symboliserer fx frugt, drikke, kød, mælk, slik osv. I alt ca. 52 kategorier).
- profilikoner (login, indstillinger, spærret, åben m.fl.)
- generelle ikoner (loader, gem, slet, rediger m.fl.)

Er der en eller flere herinde, der har en idé om, hvor jeg kan finde disse? Jeg har fundet ét sted, som muligvis kan bruges, men jeg vil gerne høre, om der findes andre alternativer. Jeg kan kun finde:
http://www.iconshock.com/food-icons/ og
http://findicons.com/search/food (dog ikke ret god)
, som udbyder i retningen af, hvad jeg søger.

Jeg er lidt i tvivl om størrelsen (16x16 eller 24x24). Det er til lister på mobilen (jquery mobile).

Hvis I har alternativer til at få udviklet nogle ikoner, hører jeg også gerne. Jeg tænker dog, at dette er temmelig dyrt.

Mvh Lone
Avatar billede jakobdo Ekspert
14. august 2011 - 10:50 #1
Når nu du selv nævnet jquery, ville det så ikke være oplagt, at køre videre på deres ikoner: http://jqueryui.com/themeroller/
Der kan du jo få en del serveret ganske gratis.
Og så måske finde en, som kan designe dine "specielle" ikoner i samme design.
Avatar billede lone_a_p Praktikant
14. august 2011 - 11:07 #2
Hehe, man skal jo selvfølgelig lige kende til det oplagte - tak :)

Det kunne godt være, at jeg vil bruge disse til de almindelige ting, så disse ikoner ikke er så fremtrædende.

At få nogle til at designe lyder rigtig dyrt, så jeg vil gerne finde et food icon set.

Hvad koster det at få designet 70 ikoner? Jeg kunne muligvis indskrænke mig til 30.
Avatar billede jakobdo Ekspert
14. august 2011 - 11:12 #3
Tja, det afhænger jo nok meget af hvilken kvalitet og hvor mange detaljer du skal have med.
Men du kunne jo oprette opgaven her på eksperten.
Og smide et link til nogle ikoner du har i tankerne.
Måske en haj kunne lave det på et par timer.
Så burde det jo ikke blive så dyrt.
Avatar billede lone_a_p Praktikant
28. juni 2012 - 21:43 #4
jquery's egne ikoner var kun grå og der var ikke så mange, så jeg valgte nogle man kan søge under "nuvolo"
Avatar billede lone_a_p Praktikant
28. juni 2012 - 21:44 #5
lukket