Avatar billede Mariafrost Nybegynder
11. august 2011 - 22:00 Der er 4 kommentarer

Der opstod timeout i handlingen!!!

Hej,
Hver evigt eneste gang jeg prøver at installere et program på min computer kommer der efter et stykke tid en advarelses beskede "Der opstod en timeout i handlingen" og er ved at blive godt skør!! programmer jeg har prøvet at downloade er internet explore 9, Skype og iTunes for mig meget uskyldige programmer. Har prøvet at opdatere min computer for at se om det var det, men det er det samme!! HJÆLP!!!!
11. august 2011 - 22:24 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Er det sket 'pludseligt' ?
Avatar billede Mariafrost Nybegynder
11. august 2011 - 22:38 #2
Det er windows vista Home premium tror jeg det hedder :)
Jep, eller for en uges tid siden ville jeg installere skype, hvor en meddelelse i samme dur kom op, men tænkte ikke mere over det. Idag da jeg ville installere mit iTunes på ny skete det så igen. Har prøvet adskillige gange at downloade det, men den samme meddelelse kommer hver gang! :/
Avatar billede Mariafrost Nybegynder
11. august 2011 - 22:41 #3
Det er windows vista Home premium tror jeg det hedder :)
Jep, eller for en uges tid siden ville jeg installere skype, hvor en meddelelse i samme dur kom op, men tænkte ikke mere over det. Idag da jeg ville installere mit iTunes på ny skete det så igen. Har prøvet adskillige gange at downloade det, men den samme meddelelse kommer hver gang! :/
12. august 2011 - 08:08 #4
Til Vista / WIN7 styresystem:
Gå i Start - Skriv i søgefeltet > cmd > vælg det program som hedder > cmd.exe > og højreklik på den og vælg "Kør som administrator"

I boxen skriv: CHKDSK  C:  /F  /R  /V  -> ENTER

Genstart normalt - og la' den køre CHKDSK ved næste opstart...

--

og/eller

--

Til Vista / WIN7 styresystem:
Gå i Start - Skriv i søgefeltet > cmd > vælg det program som hedder > cmd.exe > og højreklik på den og vælg "Kør som administrator"
Skriv:
SFC.exe    /scannow > ENTER
Der kommer en bjælke så længe scanningen kører - og når den er færdig forsvinder den igen og du får ikke andre meldinger.
Indsæt din Windows CD/DVD, hvis du bliver bedt om det.
Efter scanningen > Genstart...