Avatar billede ea1 Novice
11. august 2011 - 20:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MAC / Synology DS210j

Jeg har en MACBook Air, som kører med OS X vers. 10.7. Jeg har pludselig fået problemer med at få forbindelse med min server (Synology DS210j). Jeg får denne melding: "Den version af severen, som du prøver at oprette forbindelse til, understøttes ikke".
Har nogen måske en god forklaring på, hvorfor min MAC pludselig begynder at opføre sig på den måde?
Avatar billede egonspock Seniormester
11. august 2011 - 23:31 #1
Der har været problemer for mange NAS-servere i forhold til OS 10.7, så det varer nok lidt inden den er helt klar til brug. Men der skulle findes en beta-version af Synology-softwaren, der er bedre. Læs evt. lidt mere på denne tråd:

http://forum.synology.com/enu/viewtopic.php?f=64&t=34294&start=75
Avatar billede ea1 Novice
12. august 2011 - 21:22 #2
Efter at have læst lidt i det link, du foreslå, får jeg lyst til at gå tilbe til min MACs tidligere version. Ved du, om det er muligt?
Avatar billede ea1 Novice
28. oktober 2011 - 11:40 #3
Jeg lukker