Avatar billede FrkGrene Nybegynder
11. august 2011 - 11:41 Der er 4 kommentarer

Hvilken hardware er nødvendig for at kunne oprette en webserver?

er ved at skrive rapport og er blevet stillet dette spørgsmål: Hvilken hardware er nødvendig for at kunne oprette en webserver?

Jeg har ikke forstand på computere så er helt lost.
Ved dog det er mere end tastetur, mus, skærm og tårn...
Avatar billede claes57 Ekspert
11. august 2011 - 11:50 #1
du skal også have en router der har indbygget sikkerhed, og en internetforbindelse med fast ip-adresse og hurtig upload-hastighed (det meste går jo ud af huset)
For bedre stabilitet og hastighed, så bør der være kabel mellem pc og router.
Avatar billede jjam Juniormester
11. august 2011 - 12:21 #2
Hvis du tænker på hvor kraftig HW der skal til, så kan jeg fortælle dig at mange små enheder der sættes på nettet indeholder konfiguration/overvågning via http. F.eks. netværks printere, routere, mange switche mv. Svaret er derfor at selv små micro controlere kan virke som web servere.
Avatar billede FrkGrene Nybegynder
11. august 2011 - 12:38 #3
Ved ikk om jeg tænker på hvor kraftig hardware der skal til... fik spurgt hvilke...
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2011 - 12:46 #4