Avatar billede glvi93 Nybegynder
11. august 2011 - 09:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Apache installering

Hej alle.
Vil gerne have installeret Apache 2, på en Debian maskine.
Har prøvet med apt-get og synaptic package manager.
Fik installeret det men der kom ikke nogen installations oplysninger eller lign.
Hvordan konfiguere jeg og ser serveren når den er installeret?
Avatar billede arne_v Ekspert
11. august 2011 - 15:04 #1
Der er altid den primitive maade: aaben httpd.conf i din favorit editor, tilret den og genstart Apache
Avatar billede TumseMM Nybegynder
11. august 2011 - 21:54 #2
kan du ikke bare downloade "xampp". Det har alt det du skal bruge til programmering!
Avatar billede glvi93 Nybegynder
11. august 2011 - 23:34 #3
Gode svar, men arne_v's som jeg leder efter.
Gerne send svar.
Avatar billede MSI-AOC Nybegynder
12. august 2011 - 01:33 #4
aptitude(apt-get) plejer at smide alle apaches konfig filer i /etc/apache/ (i hvert fald i etch, lenny og squeeze)
Avatar billede arne_v Ekspert
12. august 2011 - 02:54 #5
svar