Avatar billede dosdesign Juniormester
10. august 2011 - 09:04 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Mappen "overførsler" ændre placering, hvor ?

Hej har fået win7 64bit - jeg har et problem med mappen overførsler - hver gang jeg gemmer noget fra nettet ved bare at klikke gem, vil den gemme i en bestemt mappe jeg har valgt, men som jeg ikke vil have liggende netop der på pc mere - jeg ved man kan ændre adresse på mappen "overførsler" men kan ikek huske hvor/hvordan - kan nogen hjælpe ?

ved godt man kan vælge gem som, men hvis jeg nogen gange glemmer og bare klikker gem, opretter den selv den mapper jeg før havde og som er slettet på et drev længere nede i arkiver og så er det jo ikek sikker jeg husker at tjekke den for filer !

Kort sagt kan huske jeg for nylig kunne bestemme hvor mappen overførsler skulle ligge og hedde men kan ikke huske hvor man ksal gøre det henne ?
10. august 2011 - 09:28 #1
Hvilken Browser ? / version ?
10. august 2011 - 09:30 #2
Vi må jo så 'gætte' på M$ IE9 ?

[Ctrl] [J]
[Indstillinger]
Avatar billede dosdesign Juniormester
10. august 2011 - 09:46 #3
ja nemlig
Avatar billede dosdesign Juniormester
10. august 2011 - 09:46 #4
P.s glæder mig til evt svar når jeg komemr fra arbejde senre idag - så jeg svarer ikek lige de næste timer .-)
Avatar billede dosdesign Juniormester
10. august 2011 - 21:45 #5
Ok er der ingen der ved det - kan huske jeg på et tidspunkt da jeg lige startede min win7 og ikke kendte til OVERFØRSELS mappen og var træt af den gemte alt i den når jeg hentede noget og bare valgte gem - der ændrede jeg hvor den skulel gemme ting ved GEM klik og lavede en mappe til det, men det vil jeg ikek mere da mappen ligger på forkert drev - så hvor ændre man OVERFØRSLES mappens sti
10. august 2011 - 21:55 #6
Som sagt

[Ctrl] [J]
[Indstillinger]
[Gennemse]

osv osv osv ...
Avatar billede dosdesign Juniormester
10. august 2011 - 22:10 #7
Jamen det var da fantastisk 100000 tak havde ikke set det med [Ctrl] [J]
[Indstillinger]
[Gennemse]

det lignede for mig bare i farten et signatur elign - hold da ferie og kan se det var et punkt i explorer under funktioner, jeg har rodet rundt i selve pc-en og windows...nej nej nå men mange mange tak læg stort svar det er fortjent  juhuuuu endnu en ting kan slettes på min liste over mystrie/indstillinger ny pc
10. august 2011 - 22:17 #8
Ping...
Avatar billede dosdesign Juniormester
10. august 2011 - 22:19 #9
Hmm øv nu kan jeg ikke finde et sted hvor man kan teste det - altså hvor man kan bare klikke "hent" og så gemmer den en fil i denne mappe som jeg nu har angivet til hentede filer, for hvis man henter en fil tilfældig og klikker "gem" eller "gem som" vælger den jo bar5e den mappe man valgte sidst !
Avatar billede vejmand Juniormester
10. august 2011 - 22:38 #10
Hmmm, det skulle virke, hvis du f.eks. henter denne fil: http://gratisupload.dk/vis/63579/
Avatar billede dosdesign Juniormester
10. august 2011 - 22:52 #11
Ja tak og det virker bare - tusinde tak Karise og vejmand -  typisk sådan en lille ting kan få de grå hår til at vokse ekstra hurtig, lyder nemt, men har bare så meget jeg skal installere og lære i ny windows at jeg er rundt på gulv - og der mange flere spørgsmål fra mig (har en liste som skal tilrettes og prøves først af mig selv), men har ikke flere kræfter i dag og skal noget hele weekdnen men de komemr - men skal da lige have en lille een og gå i seng på - hvorfor kan man ikke downloade en fil til programmer eller programmer (x86) ja hvorfor hedder den 86 den ene ?? Men hfvorfor kan man ikke hente en fil til disse to mapper, kan jo godt hente til en anden mappe og kopiere filen derover i dem