Avatar billede Mongobass Nybegynder
08. august 2011 - 14:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til køb af gamer bærbar

skal ud og ha fat i en ny bærbar som skal bruges til gaming, mest wow.

Har i omegnen af 13.000 kr. men kunne godt tænke mig at blive i nærheden af 10k.

Har kigget på:
http://dk.msi.com/product/nb/GT663.html#?div=Specification
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=700800010&gruppe=PCnotevision

Hælder måske i virkeligheden mest til den fra mm-vision, men MSi'en har i7 processor og mere ram.

Hvilken ville i vælge og hvorfor?
Findes der bedre på markedet indenfor rammen af 13k?
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. august 2011 - 15:46 #1
Hvorfor bærbar?
Pladsmangel?
Avatar billede mathias2405 Nybegynder
08. august 2011 - 15:47 #2
Asus har lavet et par gamer bærbar og en af dem har været den best sælgende i 2010. du kan evt. finde den her: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4671275

eller har dell lavet nogle der hedder "alienwere" (fås både som stationær og bærbar )
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. august 2011 - 16:24 #3
#2
Det er ikke så smart over for spørger at smide svar så tidligt.
Du kan risikere at folk springer over spørgsmålet når de kan se det er besvaret :)
Avatar billede Mongobass Nybegynder
08. august 2011 - 18:01 #4
jeg har ikke svaret. ved ikke hvorfor at det er sat til det.

Men ja bærbar pga pladsmangel.

Eller findes der andre udover Asus der er værd at kigge på i det prisleje?
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. august 2011 - 18:19 #5
#3 det var til #2 :)