Avatar billede FrederikLL Nybegynder
05. august 2011 - 21:39 Der er 2 kommentarer

Intel(R) PROSet/Wireless WiFi sofaware

Hej Ekspetere!

har brug for jeres hjælp ang. min wifi driver.

Nu har jeg langt om længe fået hentet den, men nu hvor jeg vil installere den skriver den:

"Dette program skal installeres ved hjælp af Intel(R) PROSet/Wireless installer
- Denne installation afsluttes."

Nu er det så bare, jeg kan ikke finde noget program, jeg skal hente, og den så installere driver derfra, håber nogen har haft problemet før, og ved hvordan man løser det.

Hilsen, Frederik.
Avatar billede FrederikLL Nybegynder
05. august 2011 - 21:40 #1
Skal også lige siges jeg bruger Windows 7, home premuim 64bit.
Avatar billede wappa Nybegynder
06. august 2011 - 03:26 #2
jeg fandt nye driver til min som også er intel her: http://www.intel.com/p/en_US/support/detect