Avatar billede cyperbent Mester
03. august 2011 - 15:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Afinstallation af Bullguard Online drev

Jeg har haft Bullguard installeret og i forbindelse med at jeg fik et nyt virusprogram afinstalleret jeg Bullguard.

Der er bare det problem at jeg ikke kan slette den mappe, hvor der ligger rester efter programmet, da det hævder at det er åbent og skal lukkes først.

Er der der nogle som har en ide til, hvordan man helt fjerner dette program?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
03. august 2011 - 15:27 #1
Hej..

Du kan prøve programmet Unlocker.

Link.
http://www.filehippo.com/download_unlocker/

Download.
http://www.filehippo.com/download_unlocker/download/cabc22fd2a03b6da17791d9855e0d5f4/

"Højre klik med musen" på Mappen/Fil og "Unlock" og så slet der fra..
Avatar billede Slettet bruger
03. august 2011 - 16:13 #2
Avatar billede cyperbent Mester
05. august 2011 - 15:49 #3
Tak skal du have.

Jeg downloadet programmer og det hjalp mig
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2011 - 17:06 #4
du skal ikke lægge et svar - det er kun for at du kan lukke hvis du IKKE opnåede noget brugeligt

lægger et svar du kan acceptere

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2011 - 17:55 #5
sådan skal det gøres ok