Avatar billede oppes Seniormester
28. juli 2011 - 13:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

trådløs

har en komputer i stuen-win7 og  d-link , så en komputer ovenpå med vista- fungerer godt men nu prøver jeg at få trådløst forbindelse tilk den tredje komputer XP som jeg har køpt TRENDNET 150 Micro Wreless N USB Adapter.
har installeret Trndnet men så spørger den efter flach drev? - jeg er fast her. ????????????
Avatar billede claes57 Ekspert
28. juli 2011 - 13:30 #1
det gør den kun hvis du vil gemme opsætningen for at kopiere den rundt til andre maskiner - glem det.
Avatar billede oppes Seniormester
28. juli 2011 - 14:07 #2
men jeg kan ikke nfå forbindelse.
'
Avatar billede claes57 Ekspert
28. juli 2011 - 14:42 #3
har du genstartet og fået et ikon i systembakken (ligner en trappe)?
Det er trendnet programmet - i den skal du ind i 'profile' og klikke på 'add' - angiv data, så under 'configuration' angiv profil-navnet og den skal kunne tilslutte.
Avatar billede oppes Seniormester
28. juli 2011 - 18:31 #4
jEG FORSTÅR ikke den siger at der er netværksforbindelse men jeg kan ikke gå på nettet med den komputer ligevel. Hvordan skal alt instilles . Der flkere muligeheder- altså man kan vælge om det skal vare -default- eller en abcggh- som jeg har fået frem. Fatter ikke en pind!
Avatar billede claes57 Ekspert
29. juli 2011 - 11:52 #5
få en mere kyndig til at komme forbi og hjælpe...
jeg genkender ikke de beskrevne muligheder i styreprogrammet til trendnet, så er du sikker på, at du har åbnet det rigtige.
Avatar billede oppes Seniormester
09. september 2011 - 02:04 #6
ok jeg klaret det.
Avatar billede oppes Seniormester
09. september 2011 - 02:06 #7
jeg svarer fordi jeg har løst opgaven selv.