Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
25. juli 2011 - 22:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows Search

Jeg har deaktiveret windows search. Jeg leder efter et godt alternativ. Jeg har hørt, at man kan konfigurere det til at hvis man trykker CTRL+F så kommer der en søgeboks frem.

http://www.sevenforums.com/tutorials/36815-search-shortcut-create.html

Jeg har fulgt denne guide, men søgeboksen kommer ikke frem i øverste højre hjørne.
Avatar billede _et Praktikant
25. juli 2011 - 22:31 #1
Mit bud - uden at kende win7 - er at den genvej du laver i guiden, blot er et alternativt interface til windows search, og derfor ikke virker når du har deaktiveret windows search
26. juli 2011 - 09:17 #2
Generelt: Hvor står det fra <hardwareguy15> at der er tale om WIN7 ?
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
26. juli 2011 - 09:31 #3
#2 Ja.

Men nu var der linket til et Windows 7 forum, så jeg *troede* at det var åbenlyst at det var Windows 7 der var tale om. Men jeg beklager hvis dette ikke er tilfældet.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
26. juli 2011 - 09:32 #4
#1 Jeg tror du har ret. Jeg prøver lige at genaktivere søgefunktionen  og ser om det løser problemet. Hvis det er tilfældet, må jeg nok til at se mig om efter et alternativ til Windows 7 search, da jeg aldrig syntes den finder det man leder efter. Alt ofte kommer den frme og siger "ingen resultater fundet".
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
14. august 2011 - 01:25 #5
Det blev testet. Det virker ikke med Windows Search deaktiveret. Det virker kun med Windows Search aktiveret. Findes der en måde at fjerne "Search" i startmenuen, uden at deaktivere Windows Search?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
15. august 2011 - 10:40 #6
Lukket