Avatar billede Laerkholm Nybegynder
24. juli 2011 - 14:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Påvirker WMware fusion / Parallels batteriet ?

Hej

Jeg er ved at købe den nye Macbook Air, men hører til blandt dem der i årevis har benyttet OneNote.
Jeg har derfor tænkt mig at benytte WMware fusion / parallels eller et andet lignende program til at køre OneNote (det er det eneste program jeg har brug for)

Er der nogen der har nogle erfaringer med hvordan virtualiseringen påvirker batteritiden og performance?
Avatar billede Blueeyez Mester
24. juli 2011 - 15:09 #1
batteriet vil nok blive tømt ca dobbelt så hurtigt, du kører jo 2 systemet på samme tid når du kører noget virtuelt..
Avatar billede Laerkholm Nybegynder
05. januar 2012 - 00:47 #2
Hvis nogen skulle finde tråden og være interesseret i svaret, så påvirker det ikke noget nævneværdigt på en Macbook Air (2011 modellen)
Avatar billede Laerkholm Nybegynder
05. januar 2012 - 00:52 #3
Hvis nogen skulle finde tråden og være interesseret i svaret, så påvirker det ikke noget nævneværdigt på en Macbook Air (2011 modellen)