Avatar billede KimEnequist Nybegynder
20. juli 2011 - 23:37 Der er 12 kommentarer

Internetet virker ikke

Hej eksperter :) jeg er ny herinde og sidder på min iPhone og skriver. Mit problem er at jeg satte mit modem til idag og kan ikke få nettet til at virke alle ledninger i modemmet er korrekt sat til men kan ikke få forbindelse til internettet :/ kan i hjælpe ? På forhånd tak
Avatar billede pstidsen Novice
21. juli 2011 - 00:00 #1
Mere info tak. Udbyder? Modem model? evt. router model?

Virker det med kabel til pc?
Avatar billede KimEnequist Nybegynder
21. juli 2011 - 00:37 #2
Stofa er udbyder og model er Scientific atlanta 2320 og intet virker
Avatar billede KimEnequist Nybegynder
21. juli 2011 - 00:39 #3
Og jeg fik en ny derude fra idag jeg ikke har prøvet endnu en Cisco epc3925
21. juli 2011 - 08:36 #4
HAR det virket på omtalte PC PC tidligere ?

Trådløst / Kabel ?

---

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede KimEnequist Nybegynder
21. juli 2011 - 10:43 #5
Ja har virket trådløst før :-) og køre win7 32bit
21. juli 2011 - 10:56 #6
... lidt mere info:

Bærbar ? / Stationær ?

Kan den slet ikke 'finde' noget som helst trådløst ?
eller er det kun dit ?
eller kan du ikke komme 'på' dit ?
eller der bliver ikke INTERNET forbindelse ?

(Prøv lige med kabel *S*)
Avatar billede KimEnequist Nybegynder
21. juli 2011 - 11:19 #7
Bærbar. Den siger den er tilsluttet. Og netværket er til 7  1værelses lejligheder og ville så få det fikset efter en der var blevet smidt ud havde fået det fuckket op pg kan ikke komme på og kabel virker heller ikke :/
Avatar billede pstidsen Novice
21. juli 2011 - 11:26 #8
Og trådløst har virket med det nuværende 'setup'?
Avatar billede KimEnequist Nybegynder
21. juli 2011 - 11:31 #9
Er lidt i tvivl mht det da modem stod i en af de andre lejligheder før
Avatar billede KimEnequist Nybegynder
21. juli 2011 - 15:52 #10
Den vil bare ikke hoppe på nettet den er tilsluttet Men vil ikke gå det sidste skridt og gøre der kommer startsiden frem når nettet åbnes
21. juli 2011 - 16:10 #11
... og netværk's iconet nederst højre siger/skriver ?
Avatar billede KimEnequist Nybegynder
21. juli 2011 - 18:22 #12
Den viser fuldt signal på de hvide streger og en gul trekant med udråbs tegn i