Avatar billede mrugholm Nybegynder
20. juli 2011 - 14:17 Der er 7 kommentarer

Explorer 9 skærmstørrelse

Jeg har Explorer 9 på min spritnye DELL Vostro med skærmopløsningen 1366x768 og Windows 7, hvilket har fungeret upåklageligt.
Efter installation af Real Player er skærmbilledet i Explorer imidlertid komprimeret mod venstre, således at der er opstået en sort margin på ca 1,5 cm fra Explorer billedet og til højre skærmkant.
Muse-curseren er ikke flyttet tilsvarende, så musen rammer 1 cm forkert på højre side af skærmen.
Det er endvidere ikke længere muligt at afspille streaming fra eksempelvis Sputnik.dk.
Fænomenet opstår kun i Explorer.
Jeg har efterfølgende afinstalleret oReal Player, hvilket ikke har løst problemet, hvorefter jeg igen har installeret Real Player.
Kan I anvise en løsningsmulighed ?
Avatar billede pstidsen Novice
20. juli 2011 - 14:25 #1
20. juli 2011 - 14:29 #2
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://imageshack.us/f/705/sprgeksperten.png/

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---

Hvorfor tager folk fejl ???

---
Avatar billede mrugholm Nybegynder
20. juli 2011 - 16:07 #3
Tak for forslaget til pstidsen !
Jeg har imidlertid forsøgt systemgendannelse uden held.

Endvidere tak for info til karise-larry.
Jeg kan efter mere systematisk gennemlæsning godt se, at spørgsmålet er stillet under forkert kategori.
Kan jeg flytte spørgsmålet ... og har det mening ... eller skal jeg gentage processen under Generelt IT/Andet ?
20. juli 2011 - 17:08 #4
DU kan ikke flytte spørgsmålet - LUK denne (som tidl. beskrevet) og genopret under nævnte kategori...

Jo - det har mening - DER er IT 'folkene' ...
Avatar billede pstidsen Novice
20. juli 2011 - 17:55 #5
Du kunne også lægge det under programmer browser IE.

PS: Smid et link til det nye spm her, så folk fra denne tråd "kommer med over".
Avatar billede pstidsen Novice
20. juli 2011 - 21:37 #6
SE: http://www.eksperten.dk/spm/943418 !! Husk at lukke spørgsmålet helt :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. juli 2011 - 17:39 #7
Husk at lukke her :)