Avatar billede Thedhc Nybegynder
19. juli 2011 - 17:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Landkort - Hvordan ?

Hej folkens

Jeg fald over dette landkort over Danmark, hvor man har indtastet nogle by/strande.

Vil bare høre om der er nogle der ved hvordan eller hvor man kan lave et landkort i samme stil??
Avatar billede Thedhc Nybegynder
19. juli 2011 - 17:06 #1
Ups.

Her er linket:
http://kitemekka.net/
Avatar billede pstidsen Novice
19. juli 2011 - 17:44 #2
Så vidt jeg kan se er det lavet med https://www.openstreetmap.org kender det ikke, men jeg vil lige prøve at lege lidt med det. Du kunne gøre det samme ;)
Avatar billede pstidsen Novice
19. juli 2011 - 17:47 #3
Jeps, det er det. Gå derind og opret bruger. Tryk så på Rediger og du kan lave dit eget kort ;)
Avatar billede Thedhc Nybegynder
20. juli 2011 - 11:28 #4
Jeg kan slet ikke få det til at ligne kitemekka eller at få vindforholdene ind :S

Så tro bare at kitemekka har lånt layoutet og resten er lavet i flash. (vindforholdene og prikkerne) ØV!
Avatar billede pstidsen Novice
20. juli 2011 - 11:33 #5
så må du lære det :)
Avatar billede Thedhc Nybegynder
22. juli 2011 - 11:01 #6
lukker