Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2011 - 11:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Systengendannelse

Jeg har stationær PC med Windows XP home.
Jeg har forsøgt systemgendannelse. Men det resulterede i fejlmeldingen: Kan ikke gendanne fra de valgte gendannelsdato.Der er derfor ikke blevet ændret på PC systemet. Prøv et andet gendannelsespunk. Det har jeg så prøvet flere gange, men med samme resultat.
Jeg har for år tilbage benyttet systemgendannelsen med stort held. Er der nogen, som kan hjælpe mig.
18. juli 2011 - 11:32 #1
Velkommen til E. ...

Set i anden tråd: Har du Symantec/Norton instaleret ?
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2011 - 14:34 #2
måske kan denne her

http://www.hiren.info/pages/bootcd

se under

MBR master boot record et stykke nede

bootfix utility f.eks

men der ligger flere i samme gruppe
m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2011 - 15:11 #3
Ja jeg har Norton Antivirus  installeret.
21. juli 2011 - 15:26 #4
Hmmm...

Prøv at DISABLE Symantec/Norton?

eller

"Fejlsikker tilstand" ([F8] straks under opstart) - og DERFRA "Systemgendannelse"
Så er Symantec/Norton mm. IKKE opstartet...

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
29. juli 2011 - 14:01 #5
Øhhh - hvad endte denne med ???
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2011 - 14:54 #6
Det er stadigvæk ikke lykkedes at gendanne.
29. juli 2011 - 14:56 #7
... du har jo 'lukket' tråden uden yderligere kommentar ?