Avatar billede finb Ekspert
17. juli 2011 - 10:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Win XP - hund uden kødben

Jeg klikker på Start >> Søg...
i Win XP, windows-søge-hunden kommer frem og logrer,
men intet andet viser sig.

Jeg lader ovennævnte vindue stå åbent,
prøver igen, og nu virker
Start >> Søg...
fint.

Har du diagnose og løsning ?

Mvh finb
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. juli 2011 - 10:48 #1
XP skiven i drevet start run skriv sfc /scannow tryk ok.
Avatar billede Jensen DK Novice
18. juli 2011 - 06:49 #2
Husk mellemrum ved sfc og /
Avatar billede finb Ekspert
22. juli 2011 - 09:20 #3
Hvordan giver jeg jer begge point ?
mvh finb
Avatar billede Jensen DK Novice
22. juli 2011 - 13:25 #4
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.
Er der ikke lagt et svar på løsningen skal du bede om et svar, så kan du sætte flueben i firkanten under det farvede svar, og klikke på, accepter svar nede til venstre.
De svar uden flueben bliver afvist.
Kommer der ikke et svar inden for 8 til 10 dage så lægger du selv et svar som du så acceptere.
Har du ikke fået løst dit problem så lægger du selv et svar som du acceptere, så har du fået de udlovede point hjem igen, og spørgsmålet er lukket.
Har du fået lukket et spørgsmål ved en fejltagelse hvor en hjælper skulle have haft point, skal du oprette en ny tråd med point til ? og her lægge et link  til den nye tråd, i den nye tråd lægger du et link hertil så man kan se hvor point kommer fra.
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. juli 2011 - 13:35 #5
Glem det jeg vil ikke dele for et svar som jeg har givet og hvis det ikke kunne forstås kunne du jo reagere.:-(
Avatar billede finb Ekspert
28. juli 2011 - 10:42 #6
til poko1
der er 30 point til jer begge

Mvh finb