Avatar billede pstidsen Novice
14. juli 2011 - 14:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med glemte passwords m.m. i Opera

Jeg er nu godt træt af at diverse programmer sletter mine gemte brugernavne, passwords, tidligere besøgte sider, cookies fra vigtige sider osv. i Opera. Derfor vil jeg gerne have at det IKKE sker igen! Min "pakke" består af:
Norton (ikke den)
Malwarebytes (heller ikke den)
Ccleaner (kunne godt være den, men tror mere på de to nedenunder)
Glary Utilities (hovedmistænkt)
Advanced Stystem Care (kunne godt være den)

Hvordan får jeg det til at køre? Kan jeg afinstallere noget af det måske?

200 point til den der får det til at køre!
Avatar billede drinkit Praktikant
14. juli 2011 - 16:06 #1
Ryder du nogensinde selv din historik? det er oftes her den sletter den slags.
Hvilken browser kører du med?
Avatar billede pstidsen Novice
14. juli 2011 - 21:57 #2
Ryder du nogensinde selv din historik?
NEJ!!! :-)

Hvilken browser kører du med?
Bliver i tvivl om du overhovedet har læst mit indlæg.
Se hvor det er lagt: Spørgsmål og Svar » Programmer » Browsere » Opera
Se hvad spørgsmålets emne er: Problem med glemte passwords m.m. i Opera
Se hvad der står i linje 2: tidligere besøgte sider, cookies fra vigtige sider osv. i Opera. Derfor vil jeg gerne have at det IKKE
Avatar billede pstidsen Novice
15. juli 2011 - 23:19 #3
har kørt de tre nederste programmer og nu gør den det ikke.