Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2011 - 01:22 Der er 4 kommentarer

installering af Windows 7 gennem USB --> fejlkode: 0x8007045D

Hej eksperter!

Var ved at opdatere min iPhone, da noget gik galt og jeg blev nødt til at slukke computeren ved at holde tænd knappen inde i 10 sek. Da jeg så starter den igen står der "BOOTMGR is missing" og det eneste jeg kan gøre er at genstarte. Fuck det tænker jeg, jeg formaterer lortet (havde intet vigtigt på den, da jeg lige havde formateret den). Jeg laver en USB-pen, som fungerer som CD (da jeg intet CD drev har på computeren), installationen kører, men efter noget tid kommer ovenstående fejlkode og installationen lukker automatisk ned!

Er ved at gå total amok, da jeg ikke kan få det til at virke. Er i gang med at undersøge muligheden for at låne et USB CD drev og derved installer vha. den orginale cd - men aner ikke om det virker?

Nogen som har en ide til, hvorledes dette problem kan løses? Skal jeg ud og investere i en ny harddisk og vil dette overhovedet hjælpe?

Mvh

Den fortvivlede! :(
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2011 - 07:54 #1
Avatar billede Blueeyez Mester
13. juli 2011 - 08:31 #2
Hvorfor vil du formatere pga sådan en fejl? O.o kør dog en reperation med windows 7 installations cd/usb-en.. boot op på cd, vælg sprog, og så nede i et af hjørnerne kan du vælge reperations værktøjer eller noget i den stil, der er en der kan ordne bootmgr fejl der i blandt de værktøjer..
Avatar billede haverslev Novice
13. juli 2011 - 10:04 #3
Lav en strat up repair - her er det dog vist med Vista, men W7 er det samme.

http://www.howtogeek.com/howto/windows-vista/fixing-bootmgr-is-missing-error-while-trying-to-boot-windows-vista/
Avatar billede haverslev Novice
13. juli 2011 - 10:05 #4
Glemte, hvis din maskien er levert UDEN W7 DVD, så tryk på F8 under opstrt og se om ikke du får samme mulighed der, som vist i linket.