Avatar billede Peteyclausen Nybegynder
11. juli 2011 - 22:49 Der er 6 kommentarer

LOGO

hej

Vi er 7 drenge på ca 25 år og en lidt ældre herre på 52 år..
vi tager tit på udebaneture.. vi kalder os selv for Ole and the young boys og ønsker at lave et logo til klistermærker/flag/t-shirts..

så vil høre om folk vil hjælpe med at lave det..

mhv Ole and the young
Avatar billede Himbear Nybegynder
11. juli 2011 - 22:52 #1
Jeg forstår ikke helt. Hvad er det I laver?
Avatar billede Rosenborg Praktikant
11. juli 2011 - 22:56 #2
Hvis du kunne give lidt mere information om hvad det er i fortager jer som Ole and the young boys ville dette hjælpe en del.

Har i selv nogle bestemte ønsker.
Er det mod betaling..

Du kan ikke forvente at folk bare begynder at smide forlag i hovedet på jer idet de intet ved om jer. Kom med mere information, så kan det være at der begynder at ske noget.

Hilsen Freelance grafikeren
Avatar billede Peteyclausen Nybegynder
11. juli 2011 - 23:52 #3
Vi tager ud til fck´s udebaneture både i indland og udland, og har blandt andet været i udlandet og se dem spille mod FC Barcelona og Chelsea. Vi er otte personer. I forbindelse med logoet, havde vi tænkt os, at det skulle være uden løven fra FCK logoet.
Jeg ved ikke rigtig, hvilke andre informationer jeg skal skrive.
Avatar billede jernrosen3 Forsker
12. juli 2011 - 08:04 #4
Jeg har lavet en hurtig tegning I måske kan bruge ?

Det skulle gerne blive til :

en cirkel - 4 gutter ( 1 gammel - 1 jublende glad - en solbrille-bærer - en halvkraftig ) - 1 flag med ??? (FCK-løve ?) - et banner nederst med teksten "and the young ones" ( fra serien af samme navn *S* ) - øverst er OLE lavet lidt mere spansk/internationalt ved at kalde ham OLÉ !

http://jernrosen2.deviantart.com/art/Ole-andtheyoungonesWIP-220358208
Avatar billede Peteyclausen Nybegynder
12. juli 2011 - 18:05 #5
jeg havde nu tænkte mig at det var noget med en gammel mand der gik med nogle rollinger måske hehe.. men det er ole and the young boys, ellers rigtig fint det du har lavet,, hva skal folk da have i betaling for at lave sådan noget.. men bare kom med nogle forslag tak
Avatar billede japping Nybegynder
12. juli 2011 - 23:19 #6
Jeg vil foreslå at I prøver www.fiverr.com.