Avatar billede Blobberen Nybegynder
10. juli 2011 - 12:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

To computere koblet sammen?

Hej alle jer derude.

Jeg sidder her med to stationærer og en bærbar. En af mine venner så det og foreslog mig at koble dem sammen til en supercomputer.

Grunden er at jeg brokkede mig til ham om at en af de stationære havde lidt over 2 Ghz processer, og den anden har 900 mhz. Jeg ved godt at det nok ikke ville ændre det helt vildt, men jeg fik ligesom blod på tanden efter at prøve det.

Den "store" computer kører på windows 7 Ultimate
Den lille kører på windows xp

Jeg vil sætte meget stor pris på svar, da jeg synes jeg har søgt alle mulige steder uden resultat.

Tak på forhånd.
10. juli 2011 - 12:46 #1
... kun kun special programmer/software/Styresystem vil kunne udnytte bare en lille smule af det trix...
Avatar billede Blobberen Nybegynder
10. juli 2011 - 13:04 #2
Tak for det hurtige svaret :)
Så må jeg jo bare ud og investere i noget bedre end det jeg har.
10. juli 2011 - 13:38 #3
Tja ...
13. juli 2011 - 09:51 #4