Avatar billede Heikki Nybegynder
09. juli 2011 - 19:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

NAS READY Duo RND2110

Jeg har købt en Nas server Netgear RND2110.
Når jeg købte den, så havde den en enkelt 500GB harddisk.
Jeg har nu købt to nye Seagate harddiske på 2TB hver.
Jeg har et program der hedder RAIDar, der laver setup.
Den førermig på website: 192.168,1.5/admin
Tingen er at dette websted kræver en brugernavn og adgangskode.
Jo jeg kom ind første gang og så har jeg lavet koden om og nu kan jeg ikke huske den!!
Hvordan kan jeg få annulleret og re sat adgangskoden?
Heikki
Avatar billede Blueeyez Mester
09. juli 2011 - 19:46 #1
nulstil nasen :)
Avatar billede krede-L Nybegynder
09. juli 2011 - 21:05 #2
Hvis du ikke kan huske koden, så er det som ovenstående kun at reset nas. i nedenstående pdf kan du læse hvordan.

http://www.readynas.com/download/documentation/UM/ReadyNAS_UM_19Nov07.pdf
Avatar billede Blueeyez Mester
09. juli 2011 - 22:52 #3
#2 Jeg kan se du er ret ny herinde, men når du skriver i tråde, så skal du blot vælge (Kommentar (til forslag)) og ikke Svar (til løsning))

Grundet tråden nu er gul skønt den er løst så er det ikke dig der skal smide svar ;)
Avatar billede Heikki Nybegynder
24. juli 2011 - 13:57 #4
Ja jeg skal lige lære det.
Tak for jeres hjælp. jeg nulstilled Nas-serveren og wupti..
nu fungerer den.