Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
08. juli 2011 - 04:08 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

"DA" boks

Når man starter Windows 7 kommer der sådan en lille boks frem oppe i venstre hjørne hvor der står "DA" når man logger på med brugernavn osv. hvordan fjernes denne?
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2011 - 06:01 #1
Under indstillinger i sprog.
Avatar billede magic-mouse Novice
08. juli 2011 - 08:10 #2
Kontrolpanel -> Klokkeslæt, sprog og område -> Skift tastatur eller anden input metode -> Tastatur Layout og sprog -> Skift Tastatur -> Værktøjslinien Sprog -> Skjult.

så skulle det fungere som ønsket.
Avatar billede claes57 Ekspert
08. juli 2011 - 11:02 #3
I min w7 er det
kontrolpanel / internationale/sproglige indstillinger
fanebladet tastaturlayout og sprog
klik på 'Skift tastaturer...'
fanebladet Avancerede indstillinger
markér 'Mellem inputsprog' og klik på 'skift tasterækkefølge'
sæt 'skift inputsprog' til 'ikke tildelt', og da du nok altid kører med dansk tastatur, så sæt også 'skift tastaturlayout' til 'ikke tildelt'
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
08. juli 2011 - 14:46 #4
#3 Det har jeg prøvet nu, og "DA" boksen kommer stadigvæk frem ved velkomstskærmen.
Avatar billede claes57 Ekspert
08. juli 2011 - 20:55 #5
tjek lige, at indstillinger er accepteret - det er m$'s eneste opskrift - så hvis den ikke virker, så er der ikke mulighed for at fjerne det.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
08. juli 2011 - 23:59 #6
Hvordan tjekker jeg det?
Avatar billede claes57 Ekspert
09. juli 2011 - 10:55 #7
via #3 en gang til - når du kommer ind til avancerede indstillinger, så skal begge stå til 'ikke tildelt'
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
11. juli 2011 - 03:04 #8
Det har jeg gjort, og det fjernede stadigvæk ikke boksen.
Avatar billede claes57 Ekspert
11. juli 2011 - 10:07 #9
har lige prøvet selv - microsofts opskrift dur ikke - engelsk vil altid også fremgå (sikkert da win7 er engelsk med dansk sprogmodul lagt oveni). Så det må være det, de kalder 'en feature' (dvs ikke en fejl, bare noget de har overset, og ikke gider rette)
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
12. juli 2011 - 23:47 #10
Lukket.