Avatar billede kasbas91 Nybegynder
05. juli 2011 - 21:32 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hej feedback på design.. :)

Hej :)

Jeg ønsker feedback på mit design, om hvad der evt kan gøres bedre

eller laves om.. :)

Link: http://bcommunity.prowdesign.dk/home/
Avatar billede Rosenborg Praktikant
05. juli 2011 - 21:35 #1
Siden siger ikke rigtig hvad det hele handler om ud over at man kan dele.. Men det kan forstås på mange måder...

Den er måske en smule sløv at se på.. Få nogle billeder på, som man siger: Et billeder siger med end 1000 ord :)
Avatar billede kasbas91 Nybegynder
05. juli 2011 - 21:40 #2
ja der skal jo være nogle profil billeder osv..

men det kommer senere.

Men den er heller ikke færdig, jeg mangler en masse ting...

Jeg ville bare lige have noget feedback på det, hvis der var

nogen der havde nogle gode ideer til hvad man evt kunne lave..
Avatar billede kjeldsted Novice
05. juli 2011 - 22:24 #3
Jeg er helt enig med #1. Kan man dele sine regninger, lejlighed, billeder, lp-plader? Hvad?

Søge funktionen skulle måske udvides til at man også kan søge på e-mail.

Designmæssigt virker siden meget flad. Der er fire elementer, alle blot men helt ensfarvede (tilmed uden nuance) felter.
Menuen hopper lidt frem og tilbage alt efter hvilket menupunkt man vælger (i top menuen).
Avatar billede kasbas91 Nybegynder
05. juli 2011 - 22:29 #4
Hvilken browser bruger du fordi menu'en virker fint i firefox...:)
Avatar billede kjeldsted Novice
05. juli 2011 - 22:32 #5
FF 4.0.1; OS X 1.6.

Der er ikke tale om mange px. Blot nogle få.
Avatar billede kasbas91 Nybegynder
05. juli 2011 - 22:39 #6
Mærkeligt det kan jeg ikke se på min mac.. :)

Men hvad kan jeg evt gøre bedre med mit design, nogle ideer ?...

Udover billeder osv..
Avatar billede kasbas91 Nybegynder
05. juli 2011 - 22:40 #7
#5 er det med brugerbetingelser og kontakt du mener menuen hopper.

Hvis det er, så er det pga der kommer scroll på siden...
Avatar billede komsam Juniormester
07. juli 2011 - 00:28 #8
Ja mener næsten som #1 bare lidt voldsommere, lidt flere "øjenåbnere" på siden, hvis du også vil henvende dig til unge mennesker med siden. Se f.eks. #1 side m.h.t. farver, opsætn. sådaan kan du finde masser af ideer på det medie du bevæger dig i. Og så skal jeg i IE "rykke" på siden for at komme til feltet: opret profil, her ville jeg presse det hele lidt sammen så det kunne være på siden. Held og lykke med projektet.
Avatar billede komsam Juniormester
07. juli 2011 - 00:49 #9
Det skal vel også fremgå om jeg kan skrive/"chatte" eller sende billeder til min veninde i Italien eller hvor hun nu befinder sig eller har jeg misforstået projektet.
Avatar billede kasbas91 Nybegynder
07. juli 2011 - 08:40 #10
#8 ja men jeg har lidt problemer med farverne, jeg køre på mac så jeg har ikke lige tjekket IE.;) men det vil jeg da lige tjekke så.

#9 nej du har ikke misforstået projektet. ;) Man skal jo selvføligelig også kunne chatte med vennerne.
Avatar billede kasbas91 Nybegynder
07. juli 2011 - 13:52 #11
Men vedr til billeder for siden, så har jeg jo ingen der

viser at siden er et community... :)
Avatar billede kasbas91 Nybegynder
07. juli 2011 - 14:31 #12
Hey hvordan ser mit design ud nu, er det blevet bedre eller dårligere
Avatar billede mikaelch Novice
10. juli 2011 - 04:58 #13
Alt for lidt indhold på siden

hvem henvender i jer til

hvorfor skal man oprette sig

der mangler billeder på siden

der mangler et logo på siden omkring hvad siden omhandler
Avatar billede komsam Juniormester
18. juli 2011 - 14:56 #14
Hvad sker der her? er du færdig med opgaven eller ønsker du andre skal "spilde" tid med at kommentere. Tilsyneladende er du gået i stå?
Avatar billede kasbas91 Nybegynder
19. juli 2011 - 20:11 #15
Nej jeg er da ikke gået i stå.. :) Jeg har bare ikke lige haft så meget tid her på det sidste.. :) også fordi jeg har skoleopgaver...
Avatar billede kasbas91 Nybegynder
22. oktober 2011 - 13:38 #16
lukker