Avatar billede vagnk Juniormester
04. juli 2011 - 23:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bog der bladres

Jeg er af og til stødt på en grafik der viser en bog man kan bladre i. Holder (eller klikker) man musen i højre eller venstre side bladres tilsvarende. Er der nogen der kender den algoritme?
Avatar billede Himbear Nybegynder
05. juli 2011 - 00:44 #1
Jeg stod og manglende denne funktion for et halvt år siden til et magasin jeg er grafiker på. Der er flere dyre løsninger, men for mig virker issuu.com til at være det smarteste. Er det du efterspørger?
Avatar billede audiotribe Nybegynder
05. juli 2011 - 09:40 #2
Du kan finde masser af flip books på activeden :)

http://activeden.net/searches?term=flip+book&type=files

Ellers er der som tino siger Issuu.com eller ipaper.dk

/ Thomas
Avatar billede vagnk Juniormester
05. juli 2011 - 10:46 #3
Jeg har kigget på jeres link, tak for dem. Helt ørligt venner - jeg tror det var et vildskud jeg fik fyret af. Det jeg skal bruge er en visning af et dokument på 12-16 sider, der skal ligge på en normal hj.side evt. som iframe.

Jeg gider ikke komme ud i at skyde spurve med kanoner. Mit problem kan løses enklere.

Men jeg er stadig interesseret i selve algoritmen, så jeg holder den åben en uges tid.
Avatar billede vagnk Juniormester
19. juli 2011 - 01:22 #4
Opgivet. Lukket.
Avatar billede foodear Praktikant
19. juli 2011 - 09:26 #5