Avatar billede tand Seniormester
04. juli 2011 - 10:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kan jeg ikke gemme mine hjemmesider på internet explorer 9.

Efter jeg har indstalleret Explorer 9. er der hvor jeg kunne gemme mine farvoritsider forsvundet. ??
Alle de muligheder som lå foroven af siden er der ikke.?
Avatar billede tand Seniormester
04. juli 2011 - 10:26 #1
Undskyl
jeg har fundet den, den ligger som en stjerne ude i højre side.
Da var jeg nok lidt for hurtig.
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. juli 2011 - 10:58 #2
Den ligger da også stadig i menu linien!
Avatar billede vejmand Juniormester
04. juli 2011 - 12:59 #3
Højreklik øverst -> Flueben ved "Menulinje"
Avatar billede tand Seniormester
06. juli 2011 - 11:59 #4
ok
Avatar billede Poko1 Ekspert
06. juli 2011 - 12:21 #5
Igen et fint træk :-(
Avatar billede tand Seniormester
06. juli 2011 - 12:58 #6
3 minutter efter jeg stillede spørgsmålet, skrev jeg,

Undskyl,
jeg har fundet den, den ligger som en stjerne ude i højre side.
Da var jeg nok lidt for hurtig.

Hvad er det så jeg gør forkert ? poko1.
Avatar billede vejmand Juniormester
06. juli 2011 - 13:25 #7
tand >> Tag dig ikke af poko1, denne bruger er kun ude på at provokere......

Her brokker poko1 sig også over point: http://www.eksperten.dk/spm/940847
Og spørger retter op på det ved at lave et spørgsmål med point til poko1, men der vil poko1 ikke sende et "Svar" så pointene kan afleveres, selvom poko1 er blevet gjort opmærksom på det flere gange.

Tværtimod skriver poko1 ofta at point ikke er interessant: http://www.eksperten.dk/spm/942180#reply_7801951

Så det......