Avatar billede EveryMA Mester
29. juni 2011 - 23:34 Der er 2 kommentarer

HTTP/1.1 New Session Failed

Hej.

Jeg har søgt rundt på google, men de fleste jeg har læst om er folk der kører deres egen server.
Min hjemmeside er hosted af UnoEuro, og det er først fra i dag af (efter over 4-5 år), at jeg modtager fejlen:

HTTP/1.1 New Session Failed

UnoEuros support fortæller, at min siden kan være lavet forkert, så den bruger for mange ressourcer, men det er komplet umuligt at give min side skylden, for intet drastisk at været sket på siden i løbet af hvert fald de seneste 4 måneder.

Bemærk jeg har haft webhotel hos dem i 4-5 år, og aldrig oplevet denne fejl - sjovt det pludselig er mit problem, når jeg intet har gjort.
Jeg har læst flere folk på 1 gang kan være online som også gør det, men på nuværende tidspunkt (da jeg fik fejlen) var der langt fra mange online som der plejer, så det er noget være vrøvl i min verden.

Den er programmeret i ASP+MySQL.
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2011 - 10:09 #1
jeg er kunde ved unoeuro.com (go4one.com), har aldrig set den fail. (jeg er nu mere til php end ASP 'i love my free doom')

HTTP/1.1 New Session Failed er det en 503 fejl? 500+ fejl er på serveren!

eks. fra i går 29/06/2011 NetBeans.org (en del af Oracle og SUN), nede i over 24 timer med fail 503! (ikke godt, men viser at selv de store kan rammes)
Avatar billede EveryMA Mester
11. november 2011 - 12:39 #2
Picro smid bare et svar for at forsøge.
Fejlen er væk og jeg har haft fat i UnoEuro. Forhåbentligt kommer den ikke igen.

Jeg takker :)