Avatar billede shortybear Nybegynder
27. juni 2011 - 00:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Windows Experience Index. kan ikke beregnes...

Følgende fejlmelding:
Lagerets ydeevne kunne ikke måles.
Den midlertidige fil, der skal bruges til at udføre arbejde, kunne ikke anbringes på disken. Der blev ikke fundet et passende drev til filen.

PC:
3.4ghz intel i7 sandy bridge
8gb ddr3 ram
120gb ssd OCZ vertex 2 med 64nit win 7 ultimate.
zotac 250serien 1gb ddr3 el 5.

på forhånd tak!

Shortybear
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2011 - 07:23 #1
http://windows.microsoft.com/en-US/windows7/products/features/windows-experience-index

kunne godt være den der ikke er optimal

min viser 5.9 så der er en fejl fra microsoft som de åbenbart ikke har en løsning på

det er sata 3 diske jeg bruger
kører raid o med
Avatar billede shortybear Nybegynder
08. september 2011 - 06:48 #2
Computeren kørte RAID, uden at vide hvordan, da der ikke var andre installationer af OS end på SSD'en. Formaterede det drev det var galt med og kørte en ny installation.