Avatar billede wakkami Nybegynder
26. juni 2011 - 19:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ny gamer bærbar

Kort sagt.

Jeg mangler en bærbar, som gerne skal kunne køre spil up to date i god kvalitet uden lag. Den skal også bruges til når jeg kommer på GYM (STX), dog uden ekstraprogrammer osv.

Mit budget ligger på 7500 (+/- 500).

Har selv kigget på mm-visions til de 7500, er det en god idé?

//August
Avatar billede kasls Nybegynder
26. juni 2011 - 20:05 #1
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=629064&cks=ASS&assoc=B2EE2DC9-79A9-4643-8E9B-BB3EEB25CF18

Køb den her i stedet. Den anden er uden Windows så der skal du bruge 500-1000kr på at købe det, og så skal du også selv installere det.
Avatar billede haverslev Novice
26. juni 2011 - 20:08 #2
mm-vision maskinen er en ganske fin og fornuftig maskine til prisen.
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=700700020&gruppe=PCnotevision

Du kan se her, hvilke spil den kan køre flydende med det grafikkort - alle FPS der er grønne udfor de enkelte spil, kører perfekt - det blivere ringere jo mere lys/gul/rød farvene bliver udfor de forskellige spil.:
http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GT-540M.41715.0.html
Avatar billede wakkami Nybegynder
29. juni 2011 - 22:00 #3
Den fra komplett.dk ser rigtig god ud.

Så er mit sidste spørgsmål, kan man få en der ligner den, men med et grafikkort i Class 1?. (Og stadig i7 proc.)
Avatar billede wakkami Nybegynder
30. juni 2011 - 23:51 #4
?