Avatar billede Junior-Ibra Nybegynder
26. juni 2011 - 18:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Enkel og simpel KvalitetsComputer til en billig pris?

Godaften alle sammen.:)

Jeg søger en bærbar computer der kan de simpleste ting som at gå på nettet samt skrive på Word og lignende.
Men samtidig skal det være en kvalitetsbærbar til en billig pris. Jeg håber at der er nogen derude der kan hjælpe mig med at finde en på nettet, tilbudsaviser, butikker osv..

På forhånd mange tak!
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2011 - 18:41 #1
(Du mener til en lav pris)
Avatar billede Junior-Ibra Nybegynder
26. juni 2011 - 18:46 #2
Ja det er jo det samme. :)
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2011 - 19:27 #3
Det kommer an på, om det er computeren eller prisen, du vil købe...
Avatar billede Junior-Ibra Nybegynder
26. juni 2011 - 19:38 #4
Øhm det forstod jeg ikke helt. Evt. uddybning?

- Men hvis det ikke har noget med mit hovedoplæg, så synes jeg vi skal ligge sådan noget til side..

Har du forslag til en kvalitetsbærbar der de simpleste ting til en lav pris?:)
Avatar billede OliverGlue Nybegynder
26. juni 2011 - 22:40 #5
Som jeg også skrev i mit tidligere oplæg er det altså rimelig relevant, hvilket skærmstørrelse du vil have.

Der er kæmpe forskel på en 10" eller 17", nogen idé? - jeg fortrækker personligt 13" eller 15" til arbejde, og 17", hvis der ska' ses film eller lign.
Avatar billede Junior-Ibra Nybegynder
26. juni 2011 - 23:39 #6
Du har ret - det har tydeligvis glemt. Det skal være mindst skærmstørrelse: 15" og processoren skal helst være Intel! tak! :D
Avatar billede Junior-Ibra Nybegynder
27. juni 2011 - 23:50 #7
Jeg har selv fundet en, som jeg lægger op her på eksperten for at spørge om råd! :)