Avatar billede Junior-Ibra Nybegynder
25. juni 2011 - 20:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kvalitetsvarer til billige priser?? - Læs mere her!

Hej:)

Jeg har brug for jeres viden/søgning omkring bærbar computer og digital kamera.

Jeg ønsker at købe en bærbar computer til omkring max 3000kr. samt et digital kamera til omkring max 800kr.

MEN... Det skal ikke bare være nogle tilfældige til billige priser.. Jeg ønsker nemlig kvalitetsvarer til billige priser (muligvis tilbud). NB: Det er ikke umuligt at finde kvalitetsvarer til billige priser.

Derfor håber jeg at der er nogen søde, flinke samt erfarne personer derude, der kan hjælpe mig med at finde disse produkter, idet det ville være en meget stor hjælp!

PS: Det kunne evt. være tilbudsaviser, netsider osv.. :)

Jeg siger dermed tusind tusind tak for støtten og jeres gavmild.

- Junior
Avatar billede Blueeyez Mester
25. juni 2011 - 21:13 #1
Kommer jo helt og aldeles an på hvad du forventer af video kameraet? O.o hvis den kan optage i HD så skal pcens graffikkort jo os være HD og ikke et low end men faktisk helst over mid range for går ud fra du vil redigerer video filerne på bærbaren?
Avatar billede OliverGlue Nybegynder
25. juni 2011 - 21:19 #2
Han skriver et digital kamera, altså intet video kamera? - hvis jeg forstår OP korrekt.

Men Junior har du ingen kriterier?
Primært ang. computer, hvad skal den bruges til? - du kan stort set ikke få en computer til 3000, hvis den skal være bærbar og samtidig spille de nyeste spil på den. Derimod kan man få en rigtig lækker 10/12-tommer, som er i god kvalitet, men ikke kan spille og derved også har længere batteri-tid.
Avatar billede Blueeyez Mester
25. juni 2011 - 21:43 #3
#2 Min fejl;)

Men så igen digital kamera, hvad forventes der? Hvilken kvalitet? En pc skal stadig være god for at håndtere billeder i høj kvalitet hvis de skal behandles på pcen os.. og ikke blot opbevares derpå..
Avatar billede Junior-Ibra Nybegynder
26. juni 2011 - 16:07 #4
Jeg lukker lige spørgsmålet og åbner den igen i en ny tråd med mere info omkring mine ønsker af specifikationer osv.. :)