Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2011 - 19:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

windows 7 sikkerheds fejl

Hej.
Når jeg åbner internet explore på min bærbar så kommer den op med en sikkerhedsadvarsel. hvordan for jeg det til og virke normalt igen ?

http://www.gratisimage.dk/image-58F0_4E04C6A4.jpg
Avatar billede claes57 Ekspert
24. juni 2011 - 19:29 #1
slet den fil, og ryd op i cache på IE.
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2011 - 20:52 #2
filen er jo bare en genvej til internet explore ?.
har slettet den og oprettet den igen man den gør det stadig.
trykker bare på start, alle programmer højre klikker på internet explore der og kopire. også sætter jeg det bare på skrive bordet
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
24. juni 2011 - 21:15 #3
www.firefox.com :P

Spøg til side.

Det han mener med at rydde cache, når ie 8 er startet, oppe i højre hjørne er der et tandhjul, klik på den, derefter internetindstillinger, nu er du på fanebladet generelt.
Under punktet browserdata kan du trykke slet, der kan du rydde cookies og midlertidige internetfiler.
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2011 - 00:22 #4
Det er IE 9 jeg har på.
har slettet cookies og alt hvad der ellers ku slettes, det hjalp desværre ikke. men ellers tak til jer
Avatar billede claes57 Ekspert
25. juni 2011 - 11:26 #5
start IE normalt - højreklik på ikonet i processlinjen, og vælg 'fastgør til processlinjen'
Så har du genvejen liggende der og kan droppe den på skrivebordet.
Advarslen kommer måske fordi du har fået sat windows-advarselsniveau før højt op (jeg har det slået fra).
Avatar billede Slettet bruger
16. juli 2011 - 16:04 #6
der var ikke noget der hjalp, så geninstallerede bare windows.
Men ellers tak for hjælpen