Avatar billede vilo Nybegynder
22. juni 2011 - 14:03 Der er 1 kommentar

Toshiba laptop skal bruge et nyt OS

Hej kloge venner.
Jeg har en lidt ældre Toshiba laptop 2007 årg
Den har uheldigvis vista som OS.
Mit spørgsmål er kan jeg skifte over til windows XP
Da den skal bruges til fejlkode udlæser og dette system kræver xp.

Næste spørgsmål kan jeg bruge xp restore cd fra en hp computer til min toshiba eller hvad gør jeg.
Håber i kan hjælpe mig da min gamle toshiba ellers er fulstændig intakt og for god til at smide ud.
Mange tak
Avatar billede chalde Seniormester
22. juni 2011 - 14:23 #1
Som udgangspunkt: Tjek om der findes drivere m.m. på Toshibas hjemmeside.
Vær opmærksom på at AHCI kan skabe problemer for XP installationer.

HP restore kan (med al sandsynlighed) og må ikke bruges. De er licenseret til brug på den HP maskine de kom med.
Dertil er de kørt op med de drivere Hp maskinen gør brug af osv..