Avatar billede cyperbent Mester
22. juni 2011 - 10:42 Der er 10 kommentarer

Aktiveren af AERO Shake

Jeg har efter at have kørt en gendannelsesfil på Windows 7 oplevet at funktionen AERO Shake og den automatiske maksimeringsfunktion når man kører et vindue op til toppen af skærm, hvor det maksimerer sig selv ikke virker.

Er der nogen som kan fortælle mig, hvor man kan gå hen og få aktiveret disse funktioner?
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
22. juni 2011 - 11:07 #1
du kan prøve at lave en systemvurdering på ny, så bør den aktivere AERO igen.
Avatar billede cyperbent Mester
22. juni 2011 - 11:35 #2
Skal je gforstå det således at jeg skal vælge et nyt genoprettelsespunkt?
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
22. juni 2011 - 12:37 #3
nej slet ikke

Du skal ind i windows, højreklikke på "computer" i menuen start og vælge "egenskaber". Her kan du se "systemvurdering" klik på denne og kør en ny systemvurdering. Så skulle du gerne få AERO tilbage.
Avatar billede noltus Novice
22. juni 2011 - 13:32 #4
ellers kan du i,nederste højre hjørne,slå det til igen,højreklik på "vis skrivebord" og sæt flueben i den nederste "Vis PÅ skrivebord"
Avatar billede cyperbent Mester
22. juni 2011 - 16:23 #5
Jeg har prøvet at køre en ny systemvurdering og det hjalp ikke desværre.
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. juni 2011 - 19:01 #6
Hvis du skriver Aero nede i søgefeltet kommer der en rude med
søg efter og løs problemer med gennemsigtig og andre problemer
Avatar billede cyperbent Mester
22. juni 2011 - 20:23 #7
Det hjælper heller ikke
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. juni 2011 - 20:35 #8
Har du nogle anmærkninger i enhedshåndteringen? manglende drivere eller hvis det er ATI grafikkort instalation af catalyst?
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
22. juni 2011 - 20:44 #9
hvilken score fik du i systemvurdering - under 3?
Avatar billede cyperbent Mester
22. juni 2011 - 23:31 #10
Nej jeg fik 5.9

Sagen er nu den at jeg har fået løst problemet.

Jeg gik ind og aktiveret funktionerne i registreringsdatabasen.

Via følgende link HKEY_CURRENT_USER ControlPanel Desktop-WindowsArrangement Active. Højreklik på sidstnævnte nøgle og ændr værdien til 1. Så virker det.