Avatar billede splitbus Nybegynder
20. juni 2011 - 19:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Airport Express eller ?

Mit setup er :
NAS der indeholder al vores musik
Stereo Anlæg med tilhørende højtallere der skal afspille vores musik
MacBook Pro / iMac der måske skal være bindeleddet mellem ovenstående

Pånuværende tidspunkt har vi en tredje Computer, nemlig en ældre POwerBook G4 med 10.5.8 OS, der afspiller vores musik, men syntes at hver gang der er tilføjet musik, så begynder den at køre alle ca 8000 musiknumre igennem for indstilling af pause. Det er så fuc.... træls at skulle vente i flere timer før man kan få ordentlig kontakt til den igen. Har slået indstilling af pause funktionen fra i iTunes men den bliver ved med at pop'e op.

Derfor tænker jeg at udskifte Powerbook'en med vores andre Mac's, f.eks vha en Airport Express

Har kigget på Airport Express og tænker den er sikkert lsåt på alle mulige mærkelig måder, det er jo trods alt et Apple produkt :)

Er dette et alternativ til AE'en : Huawei WS320 Wireless Extender

Eller har I nogle andre gode bud på alternativer ?
Avatar billede splitbus Nybegynder
20. juni 2011 - 20:00 #1
Og hvaså hvis vi vil kunne se film enten fra en film vi har liggende på NAS eller en vi streamer fra f.eks Lovefilm ?

Det kunne være en anden AE koblet på TV'et
Avatar billede splitbus Nybegynder
24. juni 2011 - 10:19 #2
.