Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
20. juni 2011 - 18:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

TV Kanaler

Jeg har indstillet mit HDTV og jeg kan næsten ingen kanaler se i HD. Den finder kanalerne, bla. Wildlife HD, Discovery HD, National HD,osv. Men når jeg trykker skriver den "Not available" og sort skærm.

Hvad er der galt? Skal man have en box eller?
Avatar billede keysersoze Guru
20. juni 2011 - 18:53 #1
Jeg går ud fra at du har et abbonement med de TV-kanaler - men understøtter dit TV MPEG4?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
20. juni 2011 - 21:15 #2
Jeg har YouSee og mit TV understøtter MPEG4.
Avatar billede keysersoze Guru
20. juni 2011 - 22:53 #3
Hvilket abbonement og hvilke eventuelle tillægspakker har du?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
21. juni 2011 - 02:12 #4
Ingen så hvidt jeg selv er orienteret.
Avatar billede keysersoze Guru
21. juni 2011 - 07:49 #5
Mig bekendt er ikke engang Fuldpakken fra Yousee nok til at modtage de nævnte kanaler - for at se dem skal du have HD tillægspakken.

http://yousee.dk/Tv/YouSee_Plus/Hvad_er_YouSee_Plus/Ekstrapakker/HD-pakken.aspx
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
21. juni 2011 - 09:51 #6
Så løsningen bliver at jeg kontakter YouSee og forhøre mig omkring hvordan og hvorledes med hensyn til TV kanaler i HD? Skal man bruge en modtager box, eller er dette ligemeget når mit TV har MPEG4 tuner?
Avatar billede keysersoze Guru
21. juni 2011 - 20:16 #7
Hvis du er i tvivl om hvad præcis du har med i dit abbonement så vil det i hvert fald være en idé at kontakte dem - og mangler du så HD pakken og du ønsker kanalerne kan de nok bedst forklare nærmere.

Jeg vil ikke umiddelbart mene at du har behov for en boks af nogen art da dit TV understøtter MPEG4.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
21. juni 2011 - 21:19 #8
Ok så siger jeg mange tak, jeg kontaker dem og lader mig forhøre.